Kucak Dolusu Merhaba

23:41

Selam millet! 
Upuzunca bir süredir kaybolmuş , yolumu kaybetmiştim . Bu süre içinde ne kendimle, hayatımla, blogumla kısacası hiçbir şeyle ilgilenemedim. Sonunda yolumu buldum mu hayır ama en azından bir hedef belirledim kendime. Hepimizin büyük bir boşluğu oluyor değil mi? Umarım hepimiz  içimizdeki o boşlukları doldururuz. Herkesin biraz nefes almaya ihtiyacı vardır, herkesten uzaklaşmaya. Ben o evreyi baya uzun bir süre yaşadım. Biliyorsunuz geçen yazdan beri kendimde değilim pek , ama olsun önemli değil. Sonunda sizlerleyim, hiçbir yere gitmedim. Ne oldu, nasıl oldu değinmek istemiyorum. Bu benim için blogum için yeni bir başlangıç olsun.

Hepiniz hoşgeldiniz dostlarım, tekrar aranızda bulunmaktan dolayı çok mutluyum.
Hepinizi öpüyorum.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

1 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe