Procsin Black Mask | Aktif Karbon Siyah Kil Maskesi

by - 15:40

Merhaba,
Geçenlerde siyah maskesini yazdığım Procsin kil maskesinden bahsedicem. Kesinlikle bayıldığım bir ürün bu.Sizlere uzun uzun anlatıcam bu ürünü.Siyah noktalardan oldukça muzdarip bir insanım ben. Yağlı T bölgem ile herkesle yarışırım. Ne kadar emek versem, türlü türlü şeyler denesem de siyah nokta bandı,peeling filan yok gitmedi,azalmadı bile doğru dürüst . Ama işte size mucize üründen bahsedicem şimdi.
(Resimde ürünün kurumasını beklerken 10. dakikada filanım sanırım.Rengi kurudukça açık griye doğru dönüyor)


Ben alırken siyah maskeden daha çok ümitliydim,bu üründen hiçbir ümidim yoktu resmen. Ürünü temiz cildimizi yine nemlendirdikten sonra maskeyi cildimize sürüyoruz. Ben ürünü cildime elimle sürüyorum.Fırçayla filan da sürebilirsiniz. Sürdükten sonra hemen elimi yıkıyorum kurumadan,yoksa çıkması biraz zor oluyor. Benim gibi yağlı ciltler 20 dakika , normal ciltler 15 dakika bekletiyor. Maske cildimizde iyice gerginleşince ,aynadan bakarsınız zaten rengi değişmiş mi kurumuş mu diye. Daha sonra yüzümüzü ılık suyla yıkıyoruz. Suyla pek çıkmıyor ürün. Ben 2-3 kere yüzüme su çarptıktan sonra temizleme köpüğüyle,jeliyle cildimi yıkıyorum , maskeyi çıkarıyorum.

Kesinlikle ürün ilk kullanımdan itibaren dehşet etki gösterdi.Kesinlikle ilk andan itibaren siyah noktalarımın tamamına yakın kısmı çıktı. Resmen ürün mucize gibi bir ürün. Ben kesinlikle bayıldım. Tekrar tekrar alacağım bir ürün bu. Sizlerde alın ve tavsiye edin. Ürünün Gratis'teki fiyatı 24 tl idi indirimle. Bir daha ki yazım Procsin'in kil maskesi hakkında. Siz nasıl buldunuz bu ürünü?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Bu kadar etkilimi cidden? Yazınla iyice meraklandım. Güzel denk getirirsem şans verebilirim yalnız zor çıkması biraz düşündürdü, uğraştırıcı olması kötü :/ Bilemedim..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe