Procsin Black Mask | Aktif Karbon Soyulabilir Maske

by - 02:26

Merhaba,
Sizlere Gratis mağazasından edindiğim çok ama çok merak ettiğim bir üründen bahsedeceğim. Ben karar veremediğim için bir diğer Procsin Gold Mask olan kil maskesinden de aldım.  Ben ürünlerin birini haftada bir kez kullanıyorum. Mesela pazar günü bunu kullanıyorum perşembe ise kil maskesini kullanıyorum. Benim bu üründen beklentim kil maskesinden beklentime oranla daha fazla idi.Bakalım beklentilerimin karşılığını aldım mı?

Siyah Maske, ciltteki siyah noktaları çıkarmaya yarayan bir üründür. Temiz olan cildimizi güzelce nemlendirdikten sonra maskeyi cildimize sürüyoruz.Maskeyi kuru ve normal ciltlerin 20 dakika , yağlı ciltlerin 25 dakika bekletmesi öneriliyor. Sakın ola ki ürünü kaşınıza , cildinizdeki hassas noktalara mesela göz altınıza , saç diplerine yakın noktalara, saç favorilerinizin olduğu hassas noktalara yaklaştırmayın,sürmeyin. Yani tavsiyem sorunlu bölgenize ki tavsiyem çene ve t bölgesi(burun bölgesi) ne uygulamanız. 

Ben ürünü ilk uygulamamda cildimde tavsiyelere uygun olarak 25 dakika uyguladım. Daha sonra çıkarma aşamasına gelince,resmen ürünü cildimden kazıdım. Ben kaşımın köşelerine,favorilerime yakın bölgelere de sürmüşüm yanlışlıkla resmen işkence çektim. Ayrıca cildimden resmen kazıdım ürünü,anında yanaklarım kızardı. Ama T bölgemdeki ,burnumdaki siyah noktalar gözle görünür şekilde azalmıştı. İkinci kullanımımda süreyi 15 dakika bekledim ve sadece burun bölgemde uygulamaya başladım. Çünkü benim gibi hassas ciltliler bu ürünü sevmeyebilir, ciltte tahrişe neden olabiliyor. 

Resimlerde ilk kullanımımda çektiğim resimler.Ben bitince ürünü tekrar almam sanırım. Ama yine de kullandığım siyah nokta etkili ürünler arasında en etkililerden biriydi diyebilirim. Ürünün Gratis'teki fiyatı 24 tl idi indirimle. Bir daha ki yazım Procsin'in kil maskesi hakkında. Siz nasıl buldunuz bu ürünü?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. ben de şuan deneme aşamasındayım ve kızarıklık ne yazık ki bende de oldu bir kaç denemeden sonra ben de bloğumda bahsedecem yalnız kil maskesinin harika olduğunu düşünüyorum gözenekleri acayip iyi ediyor bence denemedim ama öyle hissediyorum. yazını merakla bekliyorum umarım en kısa zamanda yazarsın :) bu arada bloğumdaki çekilişime destek olmak için katılır ve sayfanda paylaşma imkanının olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. siyah olanı değil de gold'un etkilerini merak ediyorum ediyorum ben..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe