Tresan Isırgan Otlu Güçlendirici Bakım Şampuanı

by - 18:12

Merhabalar,
Bugün sizlerle uzun zamandır kullanıp deneyimlediğim bir şampuanın yazısını yazıcam. Bitkisel özlü bir şampuan kendisi.Isırgan otunun faydaları say say bitmiyor. Saçların güçlenmesine, beslenmesine yardımcı oluyor ayrıca. Saç dökülmesi,yağlanma gibi problemleri az da olsa yaşadığım bir zamanda tanıştım bu markayla. Övdüler desem yalan olur,kendiliğimden gördüm bitkisel diye aldım.

Ben yağlı saçlar için olanını aldım. Kardeşim ise normal ve kuru saçlar için olanından aldı. Doğal bitkisel şampuan olsa da içeriğinde SLS ve silikon mevcut. Yani çok da masum bir şampuan değil. Ambalajı oldukça sıradan,ilaç ambalajına benziyor bile denilebilir hatta. Bitkisel şampuan kullananlar bilirler ilk başta şampuan çok köpürmez,hatta çok çok nadir köpürür. Bu şampuan da öyle.

İlk kullanımlarda saçımı sertleştirse de sonradan saçlarım alıştı galiba. Saçlarım sonradan düzeldi mi diye sorarsanız ise aynı. Yani yine yağlanma sorunu yaşıyorum. 1-1,5 ay kadar kullandım hatta daha fazla ama yok aynı yani. Yine değiştiricem galiba. Benim saçlarımda bir etki yaratmadı bu şampuan.

Fiyatı 15tl gibi birşeydi galiba eminde değilim.

Sizler seviyor musunuz bu şampuanı?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. ben arada dökülme sorunu için kullanıyorum bunu iyi de geliyor..

    YanıtlaSil
  2. bence sanki artık hiçbir şey %100 doğal değil :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe