Flormar Make-Up Fix Spray │ Makyaj Sabitleyici Sprey

by - 01:53

Merhabalar!
Bugün sizlerle tüm gün dayanmayan makyajlarımız için alternatif olan makyaj sabitleyici spreylerden biriyle ilgili deneyimimden bahsedicem. Benim gibi yağlı, her an parlamaya müsait ciltlerin en büyük sorunu makyajlarının çok çabuk akması,bozulmasıdır.Bu tarz ürünlerin vaatleri ise gün boyu makyajınızı bozulmadan sabitlemek.

Sprey klasik saç spreylerini andırıyor.Kullanmadan önce çalkalamayı unutmayın.Ten makyajımı tamamladıktan sonra yüzüme biraz uzak mesafeden iki üç fıs sıkıyorum.Sprey cildinizdeki makyajın homojen bir görüntü oluşturmasını sağlıyor. Benim gibi yağlı ciltler için kesinlikle tüm gün boyu makyajı sabitlemeyecektir bu ürün. Ancak sizi 4-5 saat götürür. Yüzümde kuruluk hissi bırakmadı. Fakat cildimde yapış yapış bir his bıraktı. Ben cildimde bu tarz bir ürün kullanmayı sevmediğimi anladım.Bunun yerine sizlere tavsiyem cildi hem nemlendirmek,hem de makyajı sabitlemek için termal sular tercih etmeniz.Benim memnun kalmadığım hemen biten bereketsiz bir ürün oldu.

Fiyatı 20 tl gibi bir şey.
Siz makyaj sabitlemek için hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe