Dermokil Siyah Nokta ve Sivilce Karşıtı Maske

by - 22:00

Son zamanlarda sivilce ve siyah nokta üzerine baya bir yüklenmiş bulunuyorum. Cildimde baya bir sorun teşkil etmeye başladı. Kendimi maskelere,bakım ürünlerine adadım resmen. Bir de methini herkesin duyduğu dermokil markasını deneyeyim dedim ve şansımı maskesinden yana kullandım.Ürünü satıcı kadın baya bir övünce denemeden geçemedim desem de yalan olmaz hani.

Ürün ciltteki yağı dengeleyerek sivilce ve siyah nokta oluşumunu engellemeyi, salisilik asit ve nar özüyle de ölü deriyi uzaklaştırmayı, ciltte peeling yapmış etkisi uyandırmayı vaat ediyor. Maskeyi bir kutuyla birlikte alıyorsunuz. Ben kutusunu attığım için çekemedim maalesef.Fakat kutunun arkasında kullanım sonrası ciltte kızarıklık oluşturabileceği yazıyor.Yüzünüzde acı,kaşınma hissi uyandığı an durulanması gerektiği de yazan bilgiler arasında.

Bu tarz maske,peeling ürünlerini banyodan çıktıktan sonra gözenekleriniz açıldıktan sonra uyguladığınızda ürünlerden daha çok verim alıcaksınızdır aklınızın köşesinde bulunsun.Bu ürünü de banyodan çıktıktan sonra uyguluyorum.Cildimde 10 dakika tuttuktan sonra ılık suyla cildimi yıkıyorum.Ürün hakkında düşüncelerim ise şöyle; yağlı/karma bir cilde sahip olmama rağmen ürün cildimi kuruttu gibi geldi bana.Cildimi canlandırdı,yumuşacık yaptı.Sivilcelerimi kuruttu diyebilirim sizlere.Fakat siyah noktalarıma etkisi olmadı. Benim için orta dereceli bir maske idi.Tekrar almam sanırım.

Fiyatı 25 tl gibi bir fiyat.
Siz bu maske hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe