Kara Sevda : Nihan Sezin Stili

by - 20:09

Merhabalar!
Uzun zamandır yazamıyordum.Kara Sevda'dan Nihanın stili için çok istek yazısı alınca yazayım artık dedim.Diziyi sıkı takip etmiyorum,hatta izlemiyorum diyebilirim.Ama bir iki bölüm izledim.Denk geldikten internette filan Nihan'ın kıyafetlerini hep görüyorum ama.Nihan karakterini dizide Neslihan Atagül canlandırıyor.Neslihan Atagül zaten takip ettiğim güzel bir kadın.Hele ki evlendikten sonra daha sıkı takip eder oldum.

Dizide Nihan kimdir yazalım bakalım; Emir'in karısı. Kemal'in eski sevgilisi.Ozan’ın ikiz kardeşi. Neşeli, hayat dolu, umursamaz, uçarı bir kız.Kemal ile 2010 yılında sevgili olarak evlilik hayalleri kurduğu dönemde kardeşi Ozan'ın bir kadını öldürmesi ile bu olayı gizlemeyi vaad eden ve kendisine aşık olan Emir ile evlenmek zorunda kalır ve Kemal'in evlenme teklifini aralarındaki maddiyat ve yaşantı farklılığına dayandırarak reddeder ve Kemal'in İstanbul'u terk etmesine neden olur. Hikaye Kemal'in geri dönüşü ile başlıyor.Dizinin şuanda ikinci sezonu başladı bildiğim kadarıyla.Çok geç olmadan yazalım Nihan neler giymiş?

Nihan özel davetlerde,balolarda,etkinliklerde aşırı abartı,gösterişli kıyafetler tercih etmiş.Elbise sade bile olsa dekolte vermiş elbiseye gösteriş katmış.Açıkçası ben balolardaki filan tercihlerini sevmedim.Zenginim ben dedirtiyor tamam ama onu yaşından çok çok yaşlı göstermiş.Genel olarak pastel tonları tercih etmiş.


Nihan'ın günlük giyinişi daha sade.Resimlerde günlük eteklerini,elbiselerini gösterdim.Genelde düz renklerle ,düz şeyler kombinlemiş.Abartıya aşırıya çok yer vermemiş.Açıkçası ben bu tarzını daha çok sevdim.Daha sakin ,relax olmuş bu stili.Fiziğini her kıyafetinde ön planda tutmuş ayrıca.Genelde mini etekler tercih etmiş.Ama sezona uygun midi boylar da arada kendini göstermiş.Açıkçası en çok otururken giydiği kahvemsi elbiseye bayıldım.Kesinlikle tam benim tarzım.Bu sezonun da moda yakası ,tam bu sezonluk bir elbise.Nihan'a da çok güzel olmuş.

Nihan'ın pantolon tarzı genel olarak dar kesim.Yerine uygun giyiniyor.Ama arada onda da saçmalıklar olmuş tabi.Özellikle kırmızı püsküllü montu altına giydiği beyaz üstü lekeli pantolonu sanki boya yapmışta pantolonu lekelenmiş izlenimini uyandırdı bende.Ben özellikle beyaz kısa ceketiyle siyah kumaş dar pantolonu mükemmel olmuş.Çok yakışmış kesinlikle.Bayıldım.Ayrıca şişme pantolonlarının üstüne giydiği farklı farklı montlarıda görüyorsunuz.Genelde rahat yerlerde giydiği kombinler; dar paça pantolon,üstüne renkli mont/bluzlar tercih ediyor.Ayrıca bu onu daha da genç gösteriyor tabi ki.

Saçları,makyajı ise yine ortamına göre.Gençlik dönemlerinde örük modelleri,saçında saç aksesuarları tercih ederken yaşı ilerledikçe saçlarına daha kadınsı hareketler katmaya çalışmış.Saçlarını daha doğal bırakmış,arada fönle olgunlaştırmış görüşünüşünü. Yine spor tarzında saç toplamayı tercih etmiş.Genel olarak o iğrenç topuzu hariç doğal bir görüntü yakalamış.Ayrıca makyajda ben hiç aşırıya kaçan bir halini görmedim.Herzaman sade ,nude tonlarda en fazla pembemsi rujlarla yüzüne renk katılmış.Çok doğal sade bir profil çizmiş.Ki renkli gözlü olduğu için ,zaten de güzel olduğu hiç de gerek yokmuş böyle şeylere bunu anladım.Fazla bir aksesuar kullanımı da yok.Nadiren taktığı küpeler,kolyeler ve yüzükler ise çok az.Ama genelde kolye sever bir Nihan gördüm ben.

Ben Nihan'ın genel olarak tarzını ne sevdim ne sevmedim diyebilirim.Ama yine de iyi bence.Dizide daha çok Melisa Aslı Pamuk'un tarzını daha çok sevdim.Nihan daha çok sade,doğal bir görüntüde bence.Ben Neslihan Atagül'ü hiç sevmezdim ne yalan söyleyeyim.Hiç doğal bir kadın gelmezdi ta ki Kadir Doğulu ile düğününe kadar.Orda ki dansı filan dedim ki ne kadar doğal bir kadınmış aslında.Yazımı dizideki muhteşem yakışıklı Burak Özçivitle resmiyle sonlandırıyorum.Diziyi izleyenler için güzel bir son olsun.
Siz Nihan'ın stilini nasıl buluyorsunuz?
Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. ben beğenmiyorum tarzını.ayrıca kış ortasında ekstra mini etek de ne oluyr anlamadım.bizim evlerde doğalgazlı ama hiç miniyle gezilmez.Bunlaar zengin olunca üşümüyor da herhalde.

    YanıtlaSil
  2. ahaha haklısın insan kalın bir çorap giyer altına hiç olmadı.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe