HASK Argan Oil Onarıcı Şampuan

by - 01:38

Saçlarımın yazın epey bir hasar aldığını yazmıştım sizlere.Son zamanlarda kırıklarımdan da epey rahatsız olduğumdan artık şampuanımı değiştirip,saçlarıma bir hacim,canlılık katmak istedim.Bu yöntem için genelde hatta hep bitkisel içerikli şampuanlar alırım.Bu tür şampuanlar köpürmesede gerçekten saçlara acayip derecede hacim kazandırıyor bir süre sonra.Bende tecrübelerime dayanarak Gratis'e gidip arayışa koyuldum.Önüme daha önce denemediğim bir marka olan HASK çıktı.Hemen aldım ve yaklaşık 3 haftayı aşkın da kullanıyorum.
HASK ürünleri 4 seriden oluşuyor.İçeriğinde sülfat yok diye sevinsem de okuduğum bir yazıyla içeriğinde sülfata eşdeğer bir madde bulunuyormuş.E o zaman ben ne anladım bunun doğallığından dimi ama? Dediğim gibi şampuan sülfatsız olduğu için köpürmüyor.Temizlenmemiş gibi gelsede size ,gayet de temizleniyor saçlarınız.Kokusu yok gibi,nötr bir koku.Bu yönden de bence gayet iyi.Saçlarım yıkama sonrasında hacimlendi,biraz daha kendini toparladı diyebilirim.Şimdi şampuanın da hakkını yemeyeyim,saçlarıma iyi geldi galiba.

Ama yinede daha bitkisel içerikli bir şampuan denemem lazım.Genel olarak saçlarıma iyi gelen bu şampuanı eğer bitkisel içerikli bir şampuan aramıyorsanız öneririm.Yoksa sizde benim gibi başka daha bitkisel içerikli şampuan arayışına girin.Bakalım ve görelim.Fiyatı Gratis'lerde 16,90tl gibi birşeydi.
*Bu arada telefonumun fotoğraf kalitesine hayran kaldım.Sizde de aynı etkiyi uyandırdı mı ? :D

Şimdilik benden bu kadar,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Bende markanın maskesini falan almıştım, organik vs ayaklarına yatıp, içerik olarak inceleyince o kadar boş ürün var ki çevrede...
    Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aslında detaylıca araştırılsa neler çıkıyor.Teşekkürler

      Sil
  2. genelde pek olumlu yorum okumadım o yüzden hiç incelemedim seriyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende markayı duymamıştım ama hayırlı değilmiş pek de.

      Sil
  3. ben daha önce kullanmadım ama duyduğum bir marka ama ben de şampuan değişikliği kepek yapıyor :( telefonunun markası nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 ayda bir değiştirmek gerek aslında şampuanı.Telefonumun markası galaxy j7 .Böyleydi sanırım

      Sil
  4. İşe yaramasına sevindim, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe