The Balm Hot Mama Allık

by - 14:44

The Balm'dan edindiğim sevdiğim ürünlerden birini bugün sizlere tanıtacağım.Allığı normalde çok fazla tercih etmesem de bu sıralar sürekli kullanmaktayım. Elim sürekli bunlara gider oldu.Bu allığı tabi ki de  diğer Balm ürünlerini aldığım gibi indirim döneminden edinmiştim.Şeftali rengine yakın pembe bir allık bu.Allık mat bir yapıda değil.İçerisinde altın rengi ışıltılar mevcut.

Ürünün pigmentasyonu oldukça fazla. Bu ürünü Nars Orgasm Dupe allığa benzetiyorlar.Ben daha Nars kullanma rütbesine erişemediğimden yorum yapamıyorum bu konuda.Rengi normalde kötü gibi görünse de sürünce çok güzel duruyor.İnanılmaz güze duruyor ciltte,çok doğal.Kadife gibi bir his bırakıyor.Ben her ten rengine yakışacağını düşünüyorum.Biraz tozutuyor ,bu da kabını kirletmesine neden oluyor. Ama olsun kalıcılığı gayet iyi allığın.5-6 saat diyebilirim.Çok bereketli bir allık..Az gibi dursa da beni şimdiden aylardır idare ediyor.Normalde fiyatı 40 tl gibi birşeydi, ben 20 tl civarında aldım.Sizde indirim dönemlerinde edinin kesin.

Benim çok sevdiğim bir allık. 
Her ten renginde çok güzel duruyor bu allık.
Şimdilik ben bu kadar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. allığım bitince düşünebilirim gayet güzel açıklamışsın canım :)

    YanıtlaSil
  2. NARS Orgasm'dan bir tık daha şeftaliye yakın bir renk bu ve açık söyleyeyim, yapı olarak Orgasm'a beş basar :) 2 kez Orgasm'ı almış ve 2-3 kez kullanabilip hediye etmiş biri olarak sylüyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne mutlu bana iyi ki almışım bu allığı :D çok teşekkürler

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe