Sinemada ; X-Men: Apocalypse

by - 12:43

Merhabalar! 
Yine zorla gittiğim bir filmi sizlerle birlikte yorumlicam. Zorla diyorum çünkü bu ara sürekli olarak bir X Men'dir , Deadpool dur o tarz filmlere gider oldum . Ki bu filmlerin öncekilerini daha önce izlememiştim ,ne olduğu hakkında da en ufak bir fikrim yoktu.Neyse en sonunda filme girdik. Açıkçası ben filmin başlangıcından sonuna kadar filmi sevdim. Bakalım bir uzun uzun yorumlayayım.

X-Men evreninin en güçlü mutantı olan En Sabah Nur , binlerce yıllık uykusundan uyandığında dünyayı tanınmaz bir halde bulur. Gördükleri karşısında çok sinirlenir, dünyayı tamamen yerle bir edip baştan kurmaya karar verir, bunun için kendine 4 yardımcı bulur: Storm, Archangel, Psylocke ve Magneto. Dünyanın yok olma tehlikesini karşı Mystique, Profesör X ve diğer mutantlar güçlerini birleştirip dünyayı kurtarmak zorundadır.

Filmde Game Of Thrones 'dan tanıdığımız Sophie Turner, Açlık Oyunlarından Jennifer Lawrence,Horror Story'den Even Peter's ,James McAvoy gibi ünlü isimler başrolde idi.Ayrıca filmde Michael Fassbender oldukça yakışıklı,karizmatik idi. Adamı ilk defa izledim ve konuşması olsun mükemmeldi, biraz aşık oldum sanırım. Filmin girişindeki Piramit sahnesi ve finalde ki savaş sahneleri mükemmel. Oldukça ilgi çekici idi. Arkadaşlarımın demesine göre bu seri sondan başa doğru gidiyormuş. Ben ilk filmleri de bir ara izlemeye karar vermiş bulunuyorum.

Filmin ilk yarısı hikayeyi oturtmaya çalışılmış gibi görünüyor ikinci yarısıysa daha çok aksiyon ve görsel efektler görüyoruz.Evde veya internette asla izlenmeyecek bu filmi sakın kaçırmayın. Tüm Marvel - X Men  severlere şiddetle tavsiye ediyorum ... 8 / 10

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe