Neler Aldım ? #25

by - 17:05

Merhabalar,
Anneler günü indirimden bende hemen faydalananlardanım.Son indirimlerde birşeyler almamıştım.Bitmek üzere olan ürünlerimden hemen birer tane daha kapma gereksinimi hissettim.İlk durağım indirimi ilk başlatan Watsons oldu.Bakalım indirimden neyi ne kadara aldım?

İlk olarak BB Kremim bitmek üzere idi.Hemen aldım. Watsons da özel indirim vardı .18,90 tl idi. Bu bb  krem favorim kesinlikle. İkinci olarak ise Stay Matte pudra dan aldım. Bu da sürekli elimin altında olan,sevdiğim bir pudra. Bu da 10 tl gibi bir fiyattı sanırım. Rimelim bitmek üzereydi,hemen Maybelline'in yeni çıkan Lash Sensational maskarasından edindim. İlk izlenimim biraz ıslak yapıya sahip olduğu ama uzun uzun yazısını yazarım. Fiyatı 11 tl gibi birşeydi. Deodorantın ne kadara düştüğünü hatırlamıyorum ama 5 tl gibi bir fiyattı yaklaşık olarak. Son olarak ise bu ikili ped seti 10 tl idi. Watsons alışverişim böylece sonlandı.

İkinci ve son durağım ise Gratis oldu. Vazgeçilmezim Balm Schwing eyeliner dan edindim ilk. Bu eyeliner her zamanki gibi favorim. Fiyatı 20tl civarında. İkinci olarak fırça edinmem lazımdı.%4 indirimle eklips pudra fırçası aldım.10,90tl idi. Ayağımda nasır çıkmıştı,artık ağrısından duramıyordum.İndirim olmasa da bir denemek istedim. Foot Doctor Nasır sökücü den aldım.Fiyatı 13,5 tl idi. En son ise uygun ve sevdiğim bir marka olan Bee Beauty'den duş jeli aldım. Mükemmel kokuyor.2,35tl idi fiyatı da .

İndirim dönemlerinin vazgeçilmezi  Migros'a uğramadım bu sefer. Gratis beni bakım ürünlerine boğduğu için(bu arada onun içinde özel yazı yazacağım) bakım ürünlerinden edinmedim.Eğer bakım ürünleri almak istiyorsanız Migros'da %50 indirimli.Bence kaçırmayın,gayet uygun oluyor. Benim alışverişim bu kadardı.Yarın memlekete gidiyorum yine.Evden de yazmaya çalışıcam.
Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan! Bence Bee Beauty'nin bu duş jelleri Bath&Body Works ile yarışır! BBW'nin de içerikleri iyi değil ve Bee Beauty'nin kokuları çok daha başarılı geliyor bana. Sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe