Ne Okudum ; Görme Duyma Konuşma

by - 21:00

Yayınevi : Koridor Yayıncılık  
Çevirmen: Dilan Toplu 
Yazar: Daniel Palmer

Mükemmel bir kitapla daha birlikteyiz.Kitap dünyaca ünlü Akıl Oyunları'nın yazarının kitabı.Ben kitabını okumamıştım ama filmine bayılmıştım.Kitap olağanüstü bir zeka unsuru bence.Mükemmel akış örgüsüyle kitabı sizlere uzun uzun anlatıcam.Filmi olsa soluksuz izleyeceğim bir film olurdu.
John karısı Ruby'le mütevazi bir hayat yaşamaktadır.Ruby'nin kanser olduğunu öğrendiklerinde tedavi masraflarını sigortaları karşılamamaktadır.John karısının hayatını kurtarmak için kimlik hırsızlığı yapar ve birinin yerine geçer.Herşey güzel giderken bir anda telefonu çalar ve arayan kimliğini çaldığı kişidir.Kimliğini çaldığı kişi ondan bir oyun oynamasını ister. Bakalım bu oyun ne kadar tehlikeli olucak? Kimler ölücek? Kimler kaçırılıcak?

Katil benim açıkçası beklemediğim biri çıktı.Benim için çok heyecanlı bir polisiye-gerilim-psikoloji kitabı oldu.Ben kitabı 3 günde bitirdim.Gerçekten çok güzel bir kitaptı.Kitabın sıradan bir polisiye ya da psikolojik gerilim olmadığını düşünüyorum. Kitapta duygusallığın yanı sıra psikolojini de derinden etkileyecek sorularla aklınızı bulandırıyor. "Sevdikleriniz için ne kadar kötü olabilirsiniz? " "Karşınızdakine ne kadar güvenebilirsiniz? gibi sorularla sizi hayattaki gerçeklerle karşılaştırıyor.Kitap bence herkesin sevebileceği türden bir kitap.

Kesinlikle okuyun derim.Ben bayıldım. 

     "Gerçekten ama gerçekten ne kadar ileri gidebilirsin?"

Puan :9/10

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe