Izleyin , Izlemeyin ?

by - 23:57

Merhaba!
Bugün sizlerle yine izlediğim bir kaç filmi paylaşıcam.Bakalım neler izledim? Hangilerini beğendim? Hangilerini sevemedim?

The 5th Wave / 5.Dalga
Konusu oldukça ilgimi çeken bu filmin kitabı da mevcutmuş. Bu filmi merakla bekliyordum,sinema da izleme fırsatım olmadı.İnternete düşünce hemen izledim.Dünya dışı varlıklar tarafından gerçekleştirilen 4 saldırı dalgası, bütün dünyayı alt üst etmiştir. İlk dalgada dünya elektriksiz kalmış, ikinci dalgada tsunamilerle kelimenin gerçek anlamıyla yer yerinden oynamış, üçüncü dalgada ise salgın hastalık milyarlarca insanı kırıp geçirmiştir. Dördüncü dalgada insan formuna bürünmüş saldırganlar, dünyanın geri kalan insanlarını teker teker ortadan kaldırmaya başlamışlardır. 5. dalga artık kaçınılmazdır ve 16 yaşındaki Cassie Sullivan'ın tek amacı, Diğerleri'nin eline düşmüş olan kardeşi Sammy'i kurtarmaktır. Film diğer klasik filmleri anımsattı bende. Ama ben bu tarz bilim kurgu filmlerini severim.Fakat çok klasik geldi.Yoklukta izlenebilecek başarısız bir bilim kurgu filmi. Bence yine de benim için ortalamaya girer.-spoiler- Kızın uzaylıyla yatması ise beni oldukça güldürdü filmde. 10/5



Before I Go To Sleep / Uyuyana Kadar
Film oldukça ilginç ,değişik film. Psikolojik gerilim,gizem filmi. Fakat izlerken ilk sıkılabilirsiniz,ne biçim konu klasik diye devam ederken bir anda şaşıracağınız bir filme dönüşecek film. Ben aniden şok oldum,ne oluyor dedim. Christie geçirdiği bir kaza sonucu uyandığı her sabah,geçmişine dair hiçbir şey bilmeden uyanmaktadır. Film genel olarak konu itibariyle böyle.Film hakkında kötü yorumlar okusanız da bence kesinlikle izlenmesi gereken bir film.Psikolojik gerilim sevenler bu filmi kaçırmasın. Yapılan yorumlar kadar kötü bir film değil kesinlikle. Favorilerime ekledim bu filmi. 10/7


Admiral
 İzlediğim ilk rus filmiydi.Gerek performanslar gerekse filmin efektleri ile kalitesi çok iyiydi.Konusu ise ayrı bir ilgi konusu benim için.Film, Birinci Dünya Savaşı’nda Rus Kraliyet Donanması’nda görevli Amiral iken Bolşevik Devrimi’nin ardından Beyaz Ordu’nun komutasına geçip Bolşevik’lere karşı savaşan Aleksandr Vasiliyevich Kolchak’ın duygusal ilişkisini konu edinirken aynı zamanda Rus Tarihi’ne farklı bir açıdan yaklaşıyor. Bolşevik Devrimi’ni ve Komünist Yönetimi yanlı bir şekilde eleştirdiği iddia edilen film, vatan haini olarak addedilen Amiral Kolchak’ı kahraman olarak gösteriyor olması sebebiyle tepkilere yol açtı. Filmde bence birşey eksikti ama neydi tam anlayamadım. Film izlenebilir düzeydeydi,idare ederdi. Boş vaktiniz varsa tarih ilginizi çekiyorsa izleyin bi. 10/6


Şimdilik izlediklerim bu kadar,
Siz hangilerini izlediniz?
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. 5. Dalga'yı merak ediyorumda daha izleyemedim. Buarada Dakota Johnson'ın yeni filmi How to be single'ı izledin mi? Aay eğlenceli ve komik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk iş bu filmi izlemeliyim.Sağol tatlım

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe