Golden Rose Velvet Matte Ruj 23

by - 13:06

Golden Rose'un mat serinin çoğu rengini yazmış bulunuyorum. Yine yazmadıklarımı da yazmaya devam ediyorum.Bu renk daha çok gece sürmeye yatkın. Koyu bir renk. Vişne çürüğümsü bir bordo.Dudakta genel olarak sanki gotik havası uyandırdı bende.Dudağı kesinlikle kurutmuyor bence.Bu seri benim için 1 numara zaten.Mükemmel yapısı ,kalıcılığı ile çok iyi bir seri.


Serinin ama en az sevdiğim rengi bu sanırım.Dudaklarımdaki çizgilere doldu bu renk.Renk dudaklarınızda ilk katta istediğiniz rengi vermiyor ancak ikinci kattan sonra rengini belli ediyor.Ama dediğim gibi çok kat sürmemekte fayda var bu ruju. Pütür pütür bir görüntü elde edebilirsiniz çünkü.Bu renk kesinlikle gece sürülecek bir renk.Rengi bir harika ama bence yapısı serinin diğer renklerinden farklı gibi geldi.

Siz bu rengi nasıl buldunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Koyu renklere bayılan biri olarak rujunuza da bayıldım :) Koyu renkler dudak cizgilerini belli ediyor malesef. Ama dediginiz gibi gece icin harika bir renk. Güzel günlerde kullanın :*

    YanıtlaSil
  2. Renge ba yıl dım! Bu seriden ruj almayan tek blogger benim sanırım.. Utanmaya başladım 🙈

    YanıtlaSil
  3. Ooo renk çok güzel! Kış için aklımda!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe