Flormar Waterproof Dudak Kalemi | 229

by - 11:52

Merhabalar!
Yazıma başlamadan geçen gün yine blogumda bir değişikliğe gittim tasarım olarak, nasıl olmuş beğendiniz mi ? Fikirlerinizi almak isterim. Çok severek yaptım. Böyle sade şeyleri tercih ediyorum genelde blogumda. Sevdim ben umarım sizlerde sevmişinizdir. Yazıya geçecek olursam ; çok çok nadir tercih ettiğim hatta elimde çok az bulunan şeydir dudak kalemi. Bunu flormara oje almak için girdiğim bir günde keşfettim. Rengi bana oldukça Golden Rose mat serisinden 02 numarayı çağrıştırdı.


Kalemin yapısı oldukça yumuşak . Sürmeden önce dudaklarınızı nemlendirmenizi tavsiye ederim. Ben dudaklarıma ruj gibi uyguluyorum ve ruj niyetine kullanıyorum. Oldukça hoş bir rengi var.Mat bir ruj gibi görüntü elde ediyorsunuz. Son zamanlarda elim hep bunda nedense. Kalıcılığı ise sizi idare eder bence. 4-5 saat idare eder sizi.Gayet güzel bir kalem. Bundan sonra elim daha sık dudak kalemlerine gidicek. Fiyatı 4 tl civarında idi. 

Siz dudak kalemlerini seviyor musunuz?
















Bunlarda İlgini Çekebilir

7 kişi dedi ki

  1. Bende sevdiğim renkleri ruj niyetine kullanıyorum güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. Bu renk bende de var ve severek kullanıyorum ben de :) Blog teması da çok hoş olmuş, güle güle kullan :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Renk çok hoşmuş <3 Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe