Bitenler | Çöpe Gidenler 19

by - 18:38

Merhabalar!
Bayadır bitenler yazısı yazmıyordum. Unuttuklarım çok olsa da 2-3 ayda bitenlerden birkaçını poşette saklamışım. Kendimi tebrik ettim bu konuda. Daha da yer kaplamasınlar diye hemen yazayım dedim.Bakalım neler bitti? Neleri sevdim? Neleri tekrar alıcam? Neleri almicam?

-Benri Makyaj Temizleme Diski : Bundan ayda 1 adet olmak üzere 2 tane bitirdim bu zamana kadar.Bu diskler bence piyasadakilerin en iyilerinden. 

-Maybelline One By One Volum Express Maskara : Maybelline'in en sevdiğim maskarası bu.Ara ara alıp kullanıyorum. Bunu da kardeşimden aşırmıştım. Hemen 1 ayda bitti.Tekrar tekrar alacağım bir rimel. Yazısı da şurda.

-Watsons Kulak  Çubuğu: 10 lu paketi vardı Watsons'ta. Ondan almıştım.İyi işte güzel .Kulak çubuğu daha...

-Rimmel Stay Matte Pudra: Valla bu pudradan kutu kutu bitirebilirim.Yani cidden çok sevdiğim,uygun fiyatlı her kesimden insanın alabileceği bir ürün. Yine bir paket daha aldım kendime.2 paket bitirmemden çok sevdiğimi anlayabilirsiniz. Yazısını da yazmıştım.Şurda.

-Garnier BB Krem : Sevdiğim bir bb kremdi.Ama Pure Beauty'nin bb'sini daha çok seviyorum.Bi daha almam sanırım.Daha iyisini buldum sonuçta. Bunun da yazısını yazmıştım . Şurda.

-The Balm Schwing Eyeliner : En en sevdiğim eyeliner'im.Bundan başka birşey kullanamıyorum. Gerçekten bayılıyorum. Denemeyenler kesin alsın. 2 tane bitirmemin sebebi ise kardeşim kesinlikle. Çoğunu o bitirdi. Yenisini son indirimlerden kaptım bile. Onunda upuzun yazısını şurda bulabilirsiniz.

-Colgate Optik White: Diş macunu işte. Beyazlatma filan yok.Sonuç aynı.Şimdilerde diş eti sorunlarım için Paradontax aldım. Bakalım o nasıl ? Yazısını belki yazarım onun.

-Doldurma Parfüm

-Neutrogena Visibly Clear Temizleme Jeli : Çok sevdiğim,kokusuna hasta olduğum temizleme jeli.Her gün mutlaka yüzümü bununla yıkarım.Ama yeni ürünleri denicem artık.Bakalım belki yine geri dönerim.Öyle duruyor ama neyse. Yazısını uzun uzun yazmıştım. Şurda. Temizleme jeli arayanlara önerimdir.

-Emotion Deodorant: Sevdiğim bir koku, bitti.Yeni Emotion'umu aldım bile. 

-Elidor Kuru  Şampuan: Sonunda bitti. Son zamanlarda sevmemeye başlamıştım. Sürekli saçımda beyaz beyaz görüntü oluşturuyordu.Neyseki bitti.Bi daha almam sanırım. Yazısı da şurda.

Benim bitirdiğim ürünler böyle.
Bakalım siz neler bitirdiniz ?


Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Benri pamuk iyice bozdu maalesef :( içinde nolduğu belirsiz tanecikler, yarm çıkan pamuklar.. Yakın zamanda bir daha almam...

    Pudra' yı bende seviyorum :)

    Gelsin yeniler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir sorun yaşamadım ama ilginçmiş gerçekten.
      Ay gelsin yenilerr

      Sil
  2. Schwing eyelinerı kullanmayı ben becerememiştim :))) Ne güzel renkli kozmetikler de bi,tmiş, yenilerini güle güle kullan! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum bu eyelinerı ya.çok teşekkürler :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe