Garnier Saf & Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

by - 10:21

Son senem olduğu için bloga sık sık yazamamaktayım.Ondan kusuruma bakmayın lütfen. Okulu bitirip,işe girme telaşesinde hayat mücadelesi yolumdayım.Bugün sizlerle çok çok ucuz bir fiyata aldığım Temizleme jeli'ni tanıtacağım.Açıkçası ürünü alırken ne var bunun içinde zararlı da bu kadar ucuz gibi bir düşünceye kapılmadım değil.

İsmindeki Neem nedir diyenlere? Neem ağacı yada tesbih ağacın yapılmıştır ondan öyle.Ürün normal ve karma ciltlerde kullanılabilecek bir ürün . Ben ürünü haftada bir uyguluyorum. Çünkü sık sık uygularsam sivilce yapabilir diye çekiniyorum. Ayrıca sivilceli cildiniz var ise ürünü kullanmayın bence,sivilceyi dağıtabilirsiniz. Ürünün rengi yeşil yeşil jöle kıvamında yoğun .Ayrıca ürünün kokusu olsun,kıvamı olsun bana bulaşık deterjanını hatırlatmadı değil. Suyla temas ettiği anda hemen köpürüyor.Kokusu ise bitkisel tabi ki de ,bende kötü bir düşünce yaratmadı.
Günlük cilt temizliğinde kullanılabilir bir ürün.Bence tercih edilebilir.Cildi gayet güzel temizliyor.Ayrıca benim cildimi de aydıtlattı ve nemlendirdi. Genelde bu tarz ürünlerde cilt kupkuru olur,ama bu öyle yapmadı.

Benim fiyatına göre çok çok severek kullandığım bir ürün oldu.
Sanırım Gratislerde minik,seyahat boyu varmış.Bence karma ve normal ciltlilerin edinmesi gereken bir ürün.
Fiyatı 6-7 tl civarı idi.Ben indirimle 3-3,5 tl gibi komik bir fiyata almıştım..Demeden geçmeyeyim onu da.
Şimdilik görüşmek üzere.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe