Avon Big & Daring Volume Maskara

by - 18:33

Merhabalar,
Avon yepyeni bir maskara çıkardı.Bende tabiki de hemen denedim.Maskara oldukça ilginç bir sloganla çıktı "Büyük Cüret" .Avon "9 kat hacim verdiğini" iddia ediyor.Oldukça iddialı bir maskara ha! Tombul bir maskara bu.Kocaman bir fırçası var.Sürerken dikkatli sürmekte fayda var.

Ben maalesef bu maskarayı sevemeyenlerdenim, Fırçanın kocaman oluşu benim gibi ince kirpikliler için büyük problem, her yana bulaşıyor ve kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Bir de kirpikleri fazlasıyla sertleştirmesini sevmedim.Topaklanma yapması ise berbat.Akma veya bulaşma yapmadı.Saatlerce aynı etkideydi ama kötü bir etki yani bendeki.Suya dayanıklı bir ürün bu unutmadan.Ama çıkarması oldukça kolay yani.Hiç bir sıkıntı yaşamadım ben o konuda.

Ama dediğim gibi ürüne çoğu kişi bayılmış yorumları okudum.Anlamadım ki bende niye böyle berbat durdu.Ürün hacim yaptı mı filan bilmiyorum o yüzden.Bende hacim filan da yapmadı.Hiç sevemediğim bir ürün oldu.Çıkartırken kopan kirpiklerim de cabası.

Ürünün fiyatı; 12.95 tl Tavsiyem benim gibi ince,kısa ve az kirpiklere sahipseniz ürünü almayın.
Siz ürün hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe