Bebak Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

by - 17:55

Gerçekten çok hassas bir cilde sahibim.Cildim de sürekli soyuluyor zaten.Bu yüzden cildimde güvenilir markalar kullanmam lazım,yani daha bir özenliyim.Zaten bu seri de de alkol ve paraben bulunmuyor.Bu serinin 3 farklı cilt tipine uygununu var; kuru,normal-karma ve de bendeki yağlı ciltler için olanı.Uzun bir süredir bu seriyi kullanıyorum.Zaten serinin ürünlerine dair bir çekiliş düzenlemiştim o zamandan beri yazısını yazıcam ama şimdi kısmet oldu.

Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli : İçinde tanecikli partiküller bulunan ürünün içinde E vitamini de mevcut.Makyajımı temizledikten sonra bu ürünü kullanmaya çalışıyorum her gün.Çünkü makyajı derinlemesine temizliyor gerçekten.Cildimde uyguladıktan sonra herhangi bir kötü etki veya alerji gibi bir farklılık yaratmadı.Ayrıca cildimde kuruluk,aşırı yağlılık gibi nefret edilesi bir özelliği de yok.Bir temizleme pedine ürünü sıkıp cildimi iyici temizleyip,yıkıyorum.Yumuşacık oluyor.Kokusu da çok güzel.Benim gibi yağlı cilde sahip olanların tercih etmesi gereken bir jel.

Tonik : Toniklerde tercihim ciltte uygulama sonrasında yanma hissi yapmaması.Bu tonikte yanma hissi hiç yok.Yağlı ciltler için olduğu için içinde parlamayı azaltması için az da olsa alkol barındırıyor.Ciltte herhangi bir gerginlik oluşturmuyor.Yüz Temizleme Jeli uyguladıktan sonra cildime bir pamuğa döküp uyguluyorum.Oldukça güzel bir his ve koku bırakıyor cildimde.

Ürünleri ben çok severek kullanıyorum.Sizde temin edin derim.Benim tekrar alacağım bir seri oldu.Ürünleri Gratis,Watsons gibi yerlerden temin edebilirsiniz.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe