Wet'n Wild Mega Liner | Black

by - 17:29

Denemedik eyeliner markası bırakmamaya devam ediyorum yine.Bu sefer ki tercihim Wet'n Wild'den yana oldu.Açıkçası arkadaşımın memnun kalması sonucu ürünü aldım.Ama hiç kapağını açıp bakmak filan aklıma gelmedi,arkadaşım çok beğenince.Hay aklıma dedim tabiki de ! Bunu neden dedim diye sorarsanız resimler de de göreceğiniz üzere eyelinerın fırçası bir resim fırçası gibi.İncecik hatta resim fırçaları bile daha kalındır 2-3 kıl koymuşlar fırça diye yutturmuşlar gibi geldi.Yani ben daha doğrusu böyle ürünleri süremediğim için,çok zorluk çektiğim için bana öyle gelmiş de olabilir.Kuyruk çekenler,eli yatkın olanlar için ideal bir fırça ucu.Ama bana göre değil.

Bendeki siyah rengi olan E861 numaralı olanı.Rengi simsiyah,ıslak bir görüntüsü var.Ürün 3,5 ml.İdeal yani.Göz kapaklarım yağlı olduğu halde gün içinde dökülme,akma gibi bir sorunla karşılaşmadım çok şükür ki.Ama saatler geçtikçe renginde solukluk oluyor.O yönden siyahlığı gün içinde aynı kalmıyor.


Ürün bende fırçasından dolayı ilk kötü izlenimi uyandırdı ama diğer özellikleri bence orta düzeyde yani ince fırça sevenler deneyebilir diye düşünüyorum.Ama ben bir daha almam çünkü yok o incecik fırçayla süremiyorum.Fırçanın biraz sert olması lazım.Öyle yani.Edinmek isteyenler Gratis'ten edinebilir.


Şimdilik benden bu kadar ,

Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe