Nivea Visage Çift Etkili Makyaj Temizleyicisi

by - 20:27

Merhabalar,
Sizlere bu sıralar göz makyajımı çıkarmada kullandığım bir üründen bahsedeceğim.Çift fazlı ürünler göz makyajını çıkarmakta daha bir usta oluyorlar bildiğiniz üzere.Ne kadar çalkalansa da ürün karışmıyor bunu pek anlamadım ben açıkçası.Kolum kopuncaya dek çalkalıyorum ama nafile. Ürünün vaadi; Mavi Kantaron özü ile zenginleştirilmiş formülü ile suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı, göz makyajını ve kalıcı ruju bile ovalamaya gerek kalmadan etkili bir şekilde çıkarması .Peki bakalım ne kadarını yapıyor?

Ovalamaya gerek kalmadan diye bir olay yok açıkçası.Tabiki de az da olsa ovalamaya gerek var,yoksa suya dayanıklı eyelinerımla,rimelim 40 yıl çıkmıyorlar.Çok da fazla ovalamayın gözlerinizi yakıyor.Özellikle göz çevremde kullandıktan sonra hafif kızarıklıklar farkettim.Gözleriniz hassas ise kullanmadan önce biraz düşünün derim.Kullandıktan sonra ciltte yağlı bir etki bırakıyor,yüzünüzü yıkamanız gerekiyor.Açıkçası benim pek memnun kaldığım bir ürün olmadı kendisi.Ama denemek isteyenler için 12 tl gibi bir fiyata Gratis,Watsons,marketlerde filan bulabilirler.

Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Kesinlikle bütün etkileri ben de yaşadım.
    Bir defa kolay çıkarmıyor göz makyajını, uğraşmanız gerekiyor.
    Gözleri yakıyor ve her kullanışım sonrası kıpkırmızı oldu gözlerim.
    Denedim ama bir daha almayı düşünmediğim bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle göz çevrem ve gözlerim aşırı yanıyor bu üründe :(

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe