Kimi Dinliyorum ; İrem Derici

by - 20:04

Bu başlığımın on üçüncü konuğu ; İrem Derici

Bu ara oldukça ön planda olan İrem Derici şarkılarıyla adeta büyülüyor bence.Ben kendisini O Ses Türkiye'de izlemişim.O zamanlar sarışın dip boyası gelmiş gibi bir halleri vardı açıkçası.Ben hiç sevmezdim kendisini.Kesinlikle bu saç rengi ona çok yakışmış hep böyle kalsın diyorum ve konudan sapmıyorum.Şimdilerde O Ses Türkiye videolarını izledim ve gerçekten sesi o zamanlarda iyiymiş.Kadın çıktı çıkalı hangi şarkıyı söylediyse bir nevi "popi" oldu. Yani hepsi dilimize dolandı,yalan mı değil!

























İlk olarak tabi ki O ses Türkiye anılarından başlayalım İrem Derici'nin.Çıkışı burda yakalamış değil bence,hatta bunun sayesinde filan da tanınmadı.Açıkçası kim ilk şarkısı çıktığında biliyordu ki!Ama biz naptık onu bağrımıza bastık.Neyse O Ses Türkiye zamanlarını kısa kesiyorum.

Sonra 2012 yılında ilk teklisi olan muhteşem şarkı "Bensiz Yapamazsın" ı çıkardı.Ay ne muhteşem bir şarkıdır bu.İlk dinlediğimde verdiğim tepki aynen şuydu " Ayy bu kadın da yeni mi tutmaz bu siyah beyazmış klip,kız da çirkinmiş bide" gibi saçma salak laflar edip şimdi laflarımı tek tek yiyorum.O günden beri şarkıları ağzıma dolandı kadının.Nerden buluyor böyle güzel şarkıları ya.Özellikle aşk ve ağlamaklı şarkıları muhteşem söylüyor.

İşte benim şarkı! Ya bu şarkıyı peşpeşe 20 defa dinlediğimi hatırlıyorum ben.Sözleri ve müziği Sezen Aksu'ya aitmiş parçanın.Hangi şarkı derseniz ? " Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı" .Tam 24 milyon kez tıklanmış bu klip.Yani az bile bu şarkıya. Çok seviyorum bu şarkıya.Tam beni anlatıyor şarkı.Türkiye'de sayılı sevdiğim kadın sanatçılardan biri oldu valla bu İrem Derici.Geçen günlerde yılbaşında "Ben Bilmem Eşim Bilir"e katılmıştı valla dobralığına ve samimiyetine bir kez daha hayran kaldım.Delikanlı gibi kız diye tabir ettikleri bence İrem.

Bunların ardından 2013 yılında maxi single çıkarmış."Sevgi Olsun Taştan Olsun" şarkısının klibini çekti.Yani klip oldukça saçma olmasına karşın insanı eğlendiriyor ve içine çekiyor.Yine dalga geçerek sonradan sevdiğim şarkı ve kliplerden biri kendisi.Biraz yabancı filmleri andıran bir klip olmuş haha.Neyse ikinci klipte "Zorun Ne sevgilim" e çekilmiş ama ben çok sevmiyorum şarkıyı.Ondan paylaşmıyorum.Yani özellikle klip komik geliyor,floresanlar filan.Zaten İrem Derici'nin kendisi de hatırladığım kadarıyla dalga geçmişti Beyaz Show'da bununla ilgili.Unutmadan söylemeden geçemicem; kadın çok harbi bir kadın gibi geldi bana.Yani normalde sanatçılarda bir yapmacıklık,bir normal insanımsılık dışında birşeyler vardır ya.İşte bu İrem'de hiçbirinden eser yok.Kendiyle dalga geçtiğini ve uzun uzun televizyona karşı güldüğümü biliyorum.Oldukça bizden biri gibi olması da onu sevmeme yol açtı.

2014 yılında ise düğün şarkılarının ve aşıkların hatta Tüm Türkiye'nin hatta cep telefonlarının melodisi olan şarkı "Kalbimin Tek Sahibine" şarkısını çıkardı.Adeta rekor kırdı,geçirdi.Şimdi bu kadının hiçbir şarkısını bilmiyorsanız bile bu şarkısını biliyorsunuzdur Allah için.Bilmeyen yoktur yani.Tüm Türkiye aylarca bu şarkıyla çalkalandı,her yerde ama her yerde mi çalar bir şarkı.İşte bu çaldı.Bu arada klipte denizdeki piyano detayına bayıldım.Haha bende istiyorum.Hala da çok dinleniyor bu şarkı yani.Rekor üstüne rekor.Gerçekten ama çok duygusal ya.Şarkıyı yazan kişi zaten İrem'in Beyaz Show'da dediğine göre karısına yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Karısına yazmış be ötesi mi var :D

İkinci maxi single'yla "Bir Miyiz" şarkısına klip çekti.Ve o da tuttu arkadaş! O da çok güzel.Valla kadınla tanışsam bol bol kahkaha atıp güleriz,dalga geçeriz diye düşünüyorum birbirimizle.Yani cidden çok komik geliyor bu kadın bana.İyi anlamda söylüyorum bunları,kötüye yormayın ha!Neyse bunun peşine de yeni çıkardığı "Nabza Göre Şerbet " şarkısına klip çekti. Şarkı çok hoş olsa da klibe ısınamadım.Klipteki kara kaşlı oğlanı sevemedim gitti.Şarkı insanın ağzına dolanıyor,zaten avmlerde sürekli dinlemekten ezberlememek imkansız.Bu arada kliplerdeki yorumları okuyorum da arada millet kendi tipine bakmadan "karşısındakini" ne komik eleştiriyor.Beğenmiyorsan dinleme! Allah Allah!

Ve benim bu yazıyı yazmama sebep olan o muhteşem şarkıya geldik sıra.Yani şarkıyı dinlerken bile ağlayasım geliyor.Bir Azeri Türküsü olan "Nazende Sevgilim" şarkısını seslendirmesi mükemmel olmuş.Şarkının arajesini kocası Rıza Esendemir yapmış.Ben bilmem Elim Bilir 'de İrem Derici'nin söylediğine göre bu şarkı onlar için çok özelmiş.Yani benim en en sevdiğim şarkısı budur bu kadının ve ne mükemmel şarkıdır be bu arkadaş! Sizlere akustiğini dinlettiriyorum.Dinleyin de şarkı görün.Sonradan "Figen Genç"in seslendirdiğini de dinledim.Onu da ayrı sevdim.Çok kadifemsi bir sesi vardı.Onu da dinleyebilirsiniz.Tavsiye ederim yani.

İrem Derici günlüklerinden şimdilik bu kadar :D hahaha
Hayran olmasam bile takdir ettiğim bir kadın açıkçası.Sizlerinde dinlemesi gereken şarkıları olduğunu düşündüğüm için sizlerle paylaştım.Kulaklarınızın pasını silmek için bir dinleyin derim.
Herkese keyifli dinlemeler


Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Severek takip edip dinliyoruz amaaa Kalbimin Tek Sahibine'yi duymaktan bıktım! :D

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe