Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist Isı Koruyucu Sprey

by - 12:38

Saçlarıma sürekli işlem uygulayan biri olarak gün içinde maşaydı,düzleştiriciydi,saç kurutmaydı sürekli olarak kullanıyorum.Bu yüzdendir ki saç koruyucu ürünler kullanmayı ihmal etmiyorum.Böyle ürünler az da olsa kırılmayı azalttığını söyleyebilirim.Çünkü böyle ürünler olmasa saçlarım ne hal alırdı bilmek bile beni korkutuyor açıkçası.Lee Stafford markasını da çok duyduğumdan dolayı denemek istedim.

Ürünün kullanımı şu şekilde;
Havlu ile kurulanmış saça en az 30 cm'lik mesafeden sıkın ve kurutun. Her bir tutamı düzleştirmeden önce ürünü daha yakından tekrar uygulayın, düzleştirin.
Ürünün aslında ilk dikkat çeken şeyi kokusu.Gerçekten ağır ve kalıcı bir kokusu oluyor saçta.Gittikçe azalan bir koku olsa da dediğim gibi kalıcı bir koku kalıyor.Ama saçlara uyguladığımızda inanılmaz bir parlaklık ve yumuşaklık verdiği kaçınılmaz gerçek.Ben şimdiye kadar kullandığım ürünler içinde en sevdiğim ısı koruyucu sprey bu oldu.Eğer kokuya karşı hassasiyetiniz varsa ürünü sevmeyebilirsiniz,ama "farketmez" derseniz alın kullanın .Çünkü gerçekten işe yarayan bir ürün.

Ürünü Tekin Acar'larda,Gratislerde bulabilirsiniz.Fiyatı 20-25 tl arasında.

Siz hangi ısı koruyucu spreyi kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe