Cyrene Biomimetic Keratinli Saç Bakım Maskesi

by - 19:03

Saçlarıma olan özel  hassasiyetimi bilenleriniz bilir.Cyrene'nin bu maskesiyle yine bana gelen bir hediye sayesinde tanıştım.Yıpranmış saçlarıma böyle maskeler gerçekten çok iyi geliyor.Öncelikle söylemeliyim ürünün görüntüsü ne kadar "beni sürme" diye bağırsa da o kokusu ne muhteşemliktir! Kesinlikle "sür beni" diye yırtınıyor adeta.Ürünün ambalajında da yazdığı gibi içinde keratin,shea butter,coconat yapı ve aminoasit(aa) bulunuyor.(aa yazmamın sebebi ise hala biyolojiye dair bişeyler hatırladığımı kendime gösterme çabam :D )

Haftada 2 kez uygulayıp 5 dakika civarında bekletiyorum ürünü saçlarımda.Saçlarım ciddi anlamda güçlendi bu maskeden sonra.Ayrıca yumuşacık yapması da cabası.Tabiki de kırıklarımı yoketmedi,öyle bir mucize yok zateb.Buarada saçlarım oldukça işlem görmüş idi ama bu hafta içinde kestirdim,hala uçlarında kırıklar var anlamış değilim.Bu maskeyi kullanmaya devam edicem,çünkü gerçekten çok güzel bir maske.Ayrıca oldukça yoğun bir yapısı var.Ondan benim gibi yağlı saçlara sahip olanların uygularken çok aşırıya kaçmamasında fayda var.

Bu bendeki minik boyu,büyük boyu 150 ml lik olanı.Bence ilk fırsatta bir tane edinmelisiniz.Yıpranmış saçlara sahipseniz koşun derim.Heleki kuru ve yıpranmış saçlara sahipseniz uçun :D Lilakutudan ürüne ulaşabilirsiniz.


Sizin saç maskeniz hangisi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Saç bakım kremleri içerisinde kalitesini ispatlamış ürünlerden birisidir. Ne kadar süredir kullanıyorsunuz ve saçlarınızda fark ettiğiniz değişimler nelerdir? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyledir.yaklaşık 1 aydır kullanıyorum kendisini Cyrene ürünleriyle birlikte(şampuanı filan) saçlarımda öyle aman aman bir değişiklik görmedim.Ama kokusu ve yumuşacık yapması çok hoş.bence alınılabilinir bir ürün

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe