4. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Aşk Kanatları || Güneş Demirel - Kitap Yorumum

by - 22:51


Merhabalar,
4.kez düzenlediğimiz Sonsuz Kitap Mutluluğu blog turunda bu sefer Güneş Demirel'in "Aşk Kanatları" adlı kitabını tanıttık.Sizlere tek kelimeyle anlatabilirim aslında kitabı muhteşemdi.Kitap ilk dakikalardan itibaren benliğinizi sarıyor,sarmalıyor.Kerem'le Bade'nin aşkından başka birşey görmüyor gözünüz sizinde.Kitabın sonuna kadar şah oturup şah kalktım.Yani dolu dolu aşk var bu kitapta.

Kitapta en yakın arkadaşı Gizem'in abisi Kerem'e aşık olan Bade'yle Kerem'in aşkını anlatıyor.Ayrılıkları,kavuşmaları,sevgileri,aşkları.Kitap başlarından itibaren insanı sarıyor.Öyle dolu dolu gerilim yok kitapta,dediğim gibi kitap aşk üzerine kurulu bir kitap .Daha çok Kerem ve Bade anlatılıyor kitapta.Kitabı genelde ilk başlarda her karakterin ağzından okuyoruz.Oldukça heyecanlı oluyor bu da.Birbirleri hakkında duygularını öğreniyoruz bu vesileyle.
Roman gerçekten benim bir çırpıda okuduğum muhteşem bir kitaptı.Ben 1 günde de bitirirdim ama dersler malum,2 günde bitti.Güneş Demirel'in diğer kitaplarını da merakla bekliyorum.Kesinlikle okunması gereken bir kitap.Güneş Demirel'e teşekkür ederek kitap yorumumu sonlandırıyorum.


Şimdiden keyifli okumalar.

Ephesus Yayınlarına katkılarından dolayı teşekkürler

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe