4. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Aşk Kanatları || Güneş Demirel - Yazarla Söyleşi

by - 23:38

4.Blog turumuzda Güneş Demirel'in mükemmel kitabı Aşk Kanatları ile karşınızdayız.Güneş Demirel ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdik.Hadi sizi şimdi bu keyifli söyleşiye alalım...

Öncelikle Sonsuz Kitap Mutluluğu ekibi adına hoşgeldiniz diyorum ve röportaj teklimi kırmayıp kabul ettiğiniz için teşekkür ediyorum.Kitap hakkında sorular sormaya can atsamda öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz? Güneş Demirel nasıl biri?
-Röportaj için ben teşekkür ederim.Güneş Demirel, duygusal, sakin ve hayata olumlu bakmayı seven biri.

Aslında bu özelliklerinizi duyunca aklımdan Bade karakteri geçti .Her zamanki klasik sorulardan birini sorayım,nasıl başladınız yazmaya peki?
-Küçükken...O zaman kısa yazılar, kompozisyonlar.Şimdi ise romanlar.

Küçüklükten gelen bir yetenek anlayacağımız yani.Gerçekten kitabınızı bir çırpıda okuduğumuzu dile getirmeden edemicem.Bade ve Kerem aşkından bahsedelim biraz da.Birbirinden hiç kopmayan bu çiftin aşkını okurken duygularıma hakim olamadım.Siz nasıl bir yazma süreci geçirdiniz?
-Sanırım bende duygularıma hakim olamadım.Yazarın yazarken hissetmesi lazım , aksi halde okuyucuya aynı duyguyu geçirmek çok zor.

Kitap ismini merak ediyorum bir de.Nasıl karar verdiniz "aşk kanatları " ismine"? Basım süreci senin açından nasıl bir süreçti?
-Kitap ismine kitapta ki bir paragraf sayesinde karar verdim."Kırık dökük aşk kanatlarıyız. "   gibi bir cümle var.Basım aşaması benim açımdan sorunsuz geçti.Bu konuda Ephesus Yayınları'na ve editörümüz Nilüfer Hanım'a teşekkür borçluyum.

Kitap büyük bir başarı elde etti.Şimdiden çok satanlar listelerinde.Bu haber şaşırtıcı değil aslında biz okuyucular için.Peki siz çevrenizden ne gibi tepkiler alıyorsunuz ?
-Teşekkür ederim.Umarım sevilen bir kitap yaratabilmişimdir.Okuyucularımdan çok güzel tepkiler ve yorumlar aldım.Sevildi Bade ve Kerem.

Evet onların aşkını okurken bizden biriymişçesine çok sevdik.Gelecek kitaplara dair projelere başladınız mı? Umarım yakında yine bunun gibi güzel bir kitap vardır,sabırsızlıkla bekliyoruz çünkü 
-"Seni Severken" adlı yeni romanımı yarıladım sayılır.Seri olarak düşünüyorum ama bakalım, kısmet.Sevileceğini ve sahiplenileceğini düşünüyorum.

Seri kitap bir de ,şimdiden heyecanlandım açıkçası.Eminim ki sevilecektir gelecek kitaplarınız da  Son olarak okuyucularınıza söylemek istedikleriniz var mı?
-Okuyucularıma destekleri ve gönderdikleri yorumlar için teşekkür ederim.Her zaman yanımda olmaları dileğiyle.Röportaj için tekrar teşekkür eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim.Sevgiler.

Asıl ben teşekkür ederim bu güzel röportaj için.Tekrar teşekkürler 

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Canım seni tagledim sayfama bekleniyorsun :)
    http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/10/kitapyazar-isimlerinin-bas-harflerinden.html

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe