3. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Sahra || Burcu Demet - Kitap Yorumum

by - 22:49

Blog turumuzun son gününden herkese merhabalar,
3.kez düzenlediğimiz Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog turunda bu hafta "Burcu Demet'in Sahra"sı anlatıldı.Sahra kitabı konusunu bile ilk okuduğumda buram buram aşk kokan bir kitaptı.Özellikle kitabın kapağı benim ilgimi çekti.Birde bende şu kanı vardı hem "Türk yazarlardan bişi olmaz " gibi birşey ama Burcu Hanım sağolsun kitabın başından itibaren bendeki bu imajı yıktı,tabularımı yıktım.Anlayacağınız tabularınızı yıkmanız için mükemmel bir örnek bu kitap.

Dediğim gibi kitap dışardan buram buram aşk kokuyordu bana.Ama yanılıyorsunuz.Bu bildiğiniz kitaplara benzemiyor.Olaylar o kadar sıradanlıktan çıkıyor ki bir ara meraktan kitabın son sayfalarına zorla geldim.Aşktan,gizeme doğru giden maceralı bir kitap bu.Ama kitapta bol bol aşkın derinliğini anlıyorsunuz.

Kitap Mirza karakterinin Levent' olan intikamını Levent'in kızkardeşi Sahra'dan almak istemesi ile başlıyor.Sahra ise yıllar boyunca Mirza'ya vurgun bir karakter.Mirza'nın Sahra'yı tanıdıkça ona tutulan kalbini okuyoruz sayfalarda.Sayfaların akışına tam kendimizi kaptırıyoruz ki Sahra'nın aslında hiç bilinmeyen hayatını Mirza'nın hatta bizim bile tahmin edemeyeceğimiz sırlarla karşılaşıyoruz.Maceralar,saklanışlar,sırlar,yanlış anlaşılmalar..Bakalım herşeye rağmen Mirza&Sahra aşkı nolucak?Benden -spoiler alamazsınız.
Roman gerçekten okuduğum en güzel romanlardan biriydi diyebilirim.Tadı damağımda kaldı.Sık sık kitapta betimlemeler yer alsada o kadar derinden ve içten anlatılmış ki kitap ben kesinlikle bayıldım.Kitap sık sık Mirza'nın dilinden anlatılsa da yer yer Sahra,Haldun gibi karakterlerinde ağzından anlatılıyor.Ben kitaba bayıldım arkadaşlar.Yeni bir kitap arayışındaysanız,Burcu Demet'in bu muhteşem kitabına bir şans verin derim.Kitap sadece aşk romanı değil,beklentiniz yüksek olsun.Burcu Demet'in kalemine sağlık diyorum ve daha çok kitabını okumak nasip olur inşallah diyerek kitap yorumumu sonlandırıyorum.

Şimdiden keyifli okumalar.

Postiga Yayınlarına katkılarından dolayı teşekkürler
 

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe