Elidor Kuru Şampuan

by - 20:19

Herkese merhabalar,
Bu ara saç konularına sık daldım yine.Devam ettiriyorum bugün de haliyle.Kuru şampuanları çok sevdiğimi herkes bilir.Özellikle benim gibi 2.günde saçları yağlananlar için bu tür alternatifler günün kurtarıcısı oluyor.Kuru şampuanlar varlığını öğrendiğimden sık sık değiştirdiğim markalarıyla baya aşina olduğum bir konu haline geldi.Bu sefer ki markamız da sık sık yorumlarını duyduğum Elidor markasına geldi.


Bu bende ki normal saçlar için olanı.Boyalı saçlar için olanı filan da var.Ürün tamamen sıvı yapıda .Ürünü iyice çalkaladıktan sonra,çok yakın mesafeden olmamak kaydı ile biraz mesafe bırakın yani saç diplerimize püskürtüyoruz.Daha sonra saç diplerimize masaj yardımı ile iyice yediriyoruz ürünü.1 dakika bekledikten sonra ise saçlarımızı tarıyoruz.Ürün saç diplerinde hafifçe beyaz toz bırakıyor.Onu da saç diplerine iyice yedirerek azıcık kamufle edebilirsiniz.Ben üründen gayet memnun kaldım.Hacim vermesi olsun saça hareket katması olsun gayet iyi bence.Unutmadan kokusundan bahsedeyim.Kokusu da hafif şekerimsi bir kokusu var.Saçta hoş bir etki bırakıyor.Şimdiye kadar deneyimlediğim kuru şampuanlar arasında en iyi bu oldu.2 tane denedim zaten;
Benri Kuru Şampuan
Watsons Kuru Şampuan

Fiyatı ise 13-15 tl arasında değişiyor.Saçlarınız benim gibi yapıdaysa bir deneyin derim.
Siz hangi kuru şampuanı kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. kuru şampuanlara bi türlü alışamadım.. bikaç marka daha denemeliyim sanırım.. bunu da listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok marka deneyince insan daha çok alışıyor kuru şampuanlara :)

      Sil
  2. kuru şampuanları bir türlü uygulayamıyorum bende:/ hep beyazlık kalıyor sanırım fazla sıkıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir canım bir de az sık bakalım nasıl olucak ?

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe