Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu

by - 21:17

Sizleri yeni bir haberden haberdar etmek istedim.Kitap okuma düşkün biri olarak kitap bloglarını yakın takipteyim.Aslında bende biraz kitap bloguyum ama benimki az seviyede bir bilgi barındıran blog bu konuda.Neyse geçenler bir e-mail aldım.Sevgili Zeynep ,bana bir okuma grubu kurma fikrini sundu.Fikir çok hoşuma gitti,çünkü malum kitap okumam bu yaz had safha aşağılarda.Bende memnuniyetle kabul ettim.Bu blog turunda 4 kitapsever blog beraberiz.Blog turu konusunda hiçbir fikrim yok ama altından kalkabilirim diye düşünüyorum.Duyar duymaz zaten hemen kolları sıvadım yukardaki resmi hazırladım.Umarım eğlenceli olur blog turu.Ve umuyorum ki öyle olucak.

Blog turumuzun adı "Sonsuz Kitap Mutluluğu" .Blog turunda benden başka ;

blogları var. Ağustos ayında Zülfü Livaneli'nin "Son Ada" kitabını okumaya karar verdik.Blog turumuzun bir de facebook sayfası mevcut.Sizleri hemen orayı beğenmeye davet ediyorum."Sonsuz Kitap Mutluluğu Face Sayfası"  . Daha ayrıntılı detayları ve blog turuyla ilgili gelişmeleri ordan takip edebilirsiniz.Sizleri de aramızda görmek isteriz.
Şimdilik görüşmek üzere.

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Güzel bir fikirmiş. Buarada mimlendin canım. :)
    http://gzmgdr.blogspot.com.tr/2014/08/mim-12-book-sacrifice-tag.html

    YanıtlaSil
  2. Güzel ülkemde kitap okunma sayısının artışını görmek gerçekten güzel. Bu enerji zamanı geldiği vakit kendini sanatta ve edebiyatta da gösterecek, yazarları teşvik edecektir.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe