En Baştan Friends | Part 2

by - 11:30

En Baştan Friends yazımın devamını yazmaya devam ediyorum.En son 5.sezonu yazmıştım.Baya da yorum aldım Friends yazısı için.Bence bu part da da bol bol Friends anılarımızı tazelicez.Her sezonu ayrı bir komik,her sezonu ayrı bir heyecandı bu dizinin.Hiç sıkıldım dediğimi hatırlamıyorum bile ilk bölüm hariç.Gerçekten olağanüstü bir diziydi.Friends'i izlemeyenler için tekrarlıyorum; "BU DİZİYİ ÖLMEDEN İZLEYİN" 

6.sezonda Ross ve Rachel'ın evlendiklerini anladıktan sonra boşanma maceralarını gördük.Ross'un boşanma şakaları yine kırdı geçirdi bölümlerde.En sonunda zorla da olsa boşanıyorlar.Monica ve Chandler Vegas'ta evlenemeyince birlikte yaşamaya karar veriyorlar.O sahneleri aşağıda paylaştım.Bir de o sahneden sonra farkettim ki bizim Friends kızlarının hep böyle sahneleri var.O koltuktan kaynaklanıyor sanırım.Rachel'la Phoebe birlikte yaşamaya başlıyor.Bir süre birlikte yaşıyorlar.Hatta o sıralar Phoebe'nin koşması meşhur oldu.Komikti yani.Sonra da evlerinde yangın çıkınca Phoebe Monicaların,Rachel ise Joey'in evinde kalmaya başladı.Bundan sonra da Rachel zaten Joey'in ev arkadaşı olarak kaldı gibi birşey.Sezon sonunda Chandler Monica'ya süpriz evlenme teklif etmeye karar veriyor fakat o sırada Richard pisliği ortaya çıkıyor.Monica'nın aklını karıştırıyor ve ben aklı karışmasına dahi sinirlendim o bölümlerde Monica'ya.Ama en sonunda muhteşem evlilik teklifi oluyor.Onu da paylaşıyorum aşağıda.Çünkü çok sulu.Unutmadan bir de Ross ve Monica'nın meşhur yılbaşı dansını paylaşmadan yapamazdım.10.bölümü izleyin efsane Geller kardeşler.Birde UNAGİ gibi muhteşem bir bölüm var ki onu da kaçırmayın.Gülmekten yerlere yatmıştım .Onu da paylaştım napim.Çok komik bir sezondu bu da.

7.sezonun ilk bölümünde Chandler'ı bir kilo vermiş olarak görüyoruz.O da ayrı bir gariplik çünkü aynı sahnedeyiz.Bu sezon daha çok Monica-Chandler düğününe odaklanıyoruz.Monica'nın gelinlik savaşı da ayrı komikti.Ben sezondaki komik anları paylaşıcam.İlk olarak Monica-Ross kuzeni ve saçlarından bahsedicem.Çok komikti.Özellikle Phoebe'nin tepkisi.Videosunu paylaşıcam aşağıda bol bol gülün.16.bölümde Rachel Ben'e dadılık yapıyordu ve ona kötü şakalar öğretmişti.Bölüm sonunda Ross Rachel'dan çok pis bir şaka yaparak intikamını almıştı.Bu şaka ayrıca Jennifer'a gerçekten yapılmış,yani haberi yokmuş bundan.O sahneler gerçekten Jennifer'ın tepkisiymiş.Ve gerçekten çok komikti.Onuda paylaşıyorum.Ross ve Joey'in sarılarak uyumalarını unutmayın.Sezon sonunda Bing çifti evleniyor ve Rachel'ın hamile olduğu ortaya çıkıyor.Ama kimden ?

Bu sezon Rachel'ın hamileliğine odaklanıyoruz.Ross'un bunu öğrenmesi ise ayrı komedi idi.Onu da paylaşıcam.%99 ihtimali filan.Haha.Aşağıda paylaşıcam.Sonradan Ross'a taşınıyordu Rachel.Ayrıce Joey'de Rachel'a aşık oluyordu bu sezon.Aklı karışık Ross sezon finalinde Rachel'a Emma'yı doğurduktan sonra yüzük verecekti fakat Joey Rachel tarafından yanlış anlaşılarak evlenme teklif etmiş gibi olmuştu.Sezon finali de Rachel'ın "evet" demediyle bitmişti.Açıkçası Rachel ve Joey karakterlerini ayrı ayrı çok severim.Ama çift olarak onları düşünemiyorum doğrusu,onlar dost olmalılar diye diye 9.sezona sayarak başlamıştım.Monica ve Chandler da sonunda çocuk yapmaya karar vemişlerdi.Bu sezon Janice'le de karşılaşmıştık çok komikti.
Sezon Rachel-Joey anlaşmazlığı ile başlıyordu ve çözülüyordu.Rachel tekrar Joey'in evine taşınıyordu.Phoebe'de Mike'la tanışıyordu.Mike'ı hatırladınız değil mi?Bing çifti ise çocuk sahibi olamadıklarını öğrendikten sonra evlatlık edinme yöntemini denerler.Yılbaşı partisinde aslında Ross'un sevdiği Charlie ile Joey çıkmaya başlarlar.Rachel'da sezon sonlarına doğru Joey'den hoşlanıyordu.En sonunda tatilde Joey Rachel'la Charlie'de Ross'la öpüşüyorlardı.Sezonun en komik bölümü ise Ross ve Rachel'ın Emmaya edepsiz şarkıyı  söylemeleriydi.Onuda paylaştım.

Son sezona çiftlerin birbirlerine birlikte olduğunu söylemesi ile başladık.Joey'in Ross'a söyleyememesi ve Ross'un onları öpüşürken görmesi sonrasında "Ross İs Fine " gibi muhteşem bir bölümün ortaya çıkmasına neden oldu.Ross'un muhteşem mimikleri onu da aşağıda paylaşıcam.En sonunda Rachel ve Joey çifti arkadaş kalmaya karar verdiler ki çok memnun oldum.Ayrıca Ross'un solaryuma gittiği bölümde muhteşemdi.Haha.Buarada Mike ve Phoebe evlilik teklifi krizi yaşarlar ama muhteşem bir düğünle evlenir.Chandler ve Monica'nın ikizleri olur.Onlarla başka bir yere taşınma kararı alırlar.Finalde ise Ross ve Rachel'ın kavuşması(bence sahneleri çok kısa olmuştu),Monica'nın evinin boşalması ile bitmişti.Hepsi kahve içmeye gitmişlerdi.Onlar o evden giderken ev boşalırken gerçekten kendimi çok kötü hissettim.Sanki benim de bir parçam koptu onlar evden giderken,benimde anılarım gitti.
Ve böylelikle bitti.Hayatımda izlediğim en mükemmel ,en muhteşem komedi hatta en güzel dizinin kendisi şimdide yazısı bitti.Gerçekten onlar benimde arkadaşlarım olmuştu.İçimden birşey koptu sanki diziyi bitirince.Ama tekrar tekrar izlemeyi bırakıcak mıyım hayır! Umarım sizlerde benimle birlikte diziyi tekrar tekrar izlemiş gibi olmuşsunuzdur.Bu dizi benim hayatımın dönüm noktası oldu diyebilirim.Söyleyecek çok şey var ama birşey söyleyemiyorum çok Siz sadece izleyin.Diziyi "Oh My Good larıyla ,How You Doin,I know  " larıyla hatta daha birçok sözleriyle aklıma kazındı.Herbirini ayrı ayrı seviyorum karakterlerin.
Evet artık Elveda deme vakti..
Elveda Janice,Elveda Mike,
Elveda Monica,Elveda Joey,Elveda Phoebe
Elveda Ross,Elveda Rachel Ve Elveda CHANDLER
Hiç unutulmayacak bir diziye imza attılar
Okuyan herkese teşekkürler
Başka bir dizide görüşmek üzere

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Sayende diziyi izlemeye başladım ilk iki bölümü sıktı ama devamından ümitliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzell :D çok mutlu oldum.Seni temin ederim ki ilerde sende bu dizinin hastası olucaksın.Ümidini kaybetme devam et :) yorumlarını bekliyorum ilerisi için

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe