Revigen Şampuan

by - 19:19

 
Merhabalar,
Saç dökülmesi sorunu çoğumuzun başlıca problemlerinden.Evde annemin bağrışları,"o saçları toplayın" diye söylenmesi,evde hergün her köşede saçlarımızı toplamamız,taraktan bir tomar saç çıkması bunların hiçbiri olur olmadık yere dökülmüyor.Bir çok şampuan kullandım açıkçası bir kaçı saç dökülmesine etki etti ama çokta kalıcı bir etkisi yoktu.Bu şampuanı bir çekilişte kazandım ve kazandığıma çok mutluyum.Bu şampuan saç dökülmesini engellediği gibi saç kırıklarına da etkisi var.

Günlük kullanıma gayet uygun bir şampuan.Kokusu yok denecek kadar az.Hani kokusu olmayan şampuanlardan gibi,böyle buram buram birşey koklamıyorsunuz.Ondan iyi ama ben bir koku olmasını tercih ederdim doğrusu.Köpürmesi ise iyi derecede.Ne az köpürüyor ne de hiç köpürmüyor.Sampuan tüplü ambalajda olduğu içinde kullanımı oldukça pratik.Ayrıca bu şampuan güneşin saçımıza verdiği zararlı etkiyi ortadan kaldırmayı da vaadediyor.Her nasıl güneşe çıkınca güneş kremi gibi ürünlerle korunuyorsak saçımıza da aynısını uygulamamız gerek.Anlayacağınız saç dökülme sorununuz var ise bence bir şans vermenizde fayda var.Annem bu şampuanı kullanıyor ve gerçekten etkisini gördü.Unutmadan Revigen bir Türk Markası,ondan daha büyük bir öneme sahip.Ben denedim sizde deneyin derim :)

Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe