Rimmel Sunshimmer Bronzer / 002 Bronze Goddess

by - 19:15

 Herkese merhabalar,
Günlerdir ülkecek çok kötü zamanlar geçirdik malum.Allah herkese sabır versin,özellikle şehitlerimizin ailelerine.Günlerdir içimden ne yazmak geldi,ne buralara girmek..Bugün en sonunda girmeye karar verdim.Acımız yeni ama kendimi yazı yazarak meşgul etmek istiyorum açıkçası.. 
Malum yaz geliyor,hatta geldi gibi.Ama arada yine yağmur kendini gösteriyor.Yaz geldiği için bende malum tatile de gittim.Orda daha çok pudra yerine bu bronzerı kullandım.Oldukça yumuşak bir yapıya sahip bu bronzer.Yoğun pigmentasyona sahip.Islak ,sedefli bir yapısı var.
Serinin 2 rengi var.001 ve 002 .Bu rengi bana hediye gelmişti.Bu 001 e göre daha koyu.Daha çok yandığınızda bunu sürerseniz kesinlikle süper durucaktır.Ben biraz yandığım için,çok hoş duruyor.3 ton mevcut içinde.Renklerini sizlere elimle göstermeye çalıştım.Ben daha çok orta rengi kullanıyorum.Çok güzel duruyor ciltte.Fakat kullanırken biraz tozutuyor mu ne? Bir tek şikayetim o.

Dediğim gibi yazın çok ihtiyaç oluyor böyle ürünlere bence.Denemenizde fayda var.Tatilde,sıcaklarda bol bol işinize yarar.Ben ürünü sevdim.Şimdilik bu kadar.Watsons mağazalarında 14-15 tl gibi bir fiyata bulabilirsiniz ürünü.

Siz hangi bronzerı kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe