Pro Series Isı & Parlaklık Veren Çift Fazlı Sprey

by - 19:30

Saçlar ,saçlar..Biz kızların en çok önemsediği unsur.Benimse en dikkat ettiğim.Mesela biri der ki uzun saç çok güzel,biride kısa saç sever.Bence uzun yada kısa farketmez doğal ve sağlıklı dursun yeter.Bir bakıyorum ki bazen arkadaşlarımın saçları upuzun ama sağlıksız,kırıkların dikkatten kaçmasının imkanı yok.Bence saçların sağlıklı görünmesi çok önemli anlayacağınız.Benim saçlarımda normal boyda.Çok uzun değil ortadan biraz daha uzun işte.2-3 ayda bir kırıklarımı kestiririm.Ama sürekli maşaydı,arada düzleştiriciydi,kurutmaydı derken saçlar baya bir kırılıyor.

Bende bu ürünü görünce bir deneyeyim dedim.Saçları hem ısıya karşı koruyor,ayrıca da saça parlaklık veriyor.Ürün çift fazlı olduğu için kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.Saçlarımı benim sertleştirmedi.Kokusuda kuaförlerdeki klasik saç spreyi kokularına benziyor.Ben spreyi çok severek kullanıyorum.Sizlere de tavsiye ederim.İşe yaradığını düşünüyorum.Ben Gratis'ten 7 Tl gibi bir fiyata almıştım.Sizlerinde saçlarınız sık sık işlem görüyorsa alın bence.

Şimdilik sevgilerimle.
Siz kullanıyor musunuz bu spreyi?
 Memnun musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Ben Lee Stafford'un Poker Straight'ini kullanıyorum saçlarıma işlem falan uygulamadan önce, hem kokusu çok hoş hem de ısıya karşı ciddi anlamda koruma sağlıyor ve yine ciddi anlamda yumuşaklık veriyor hissediyorum bunu, elindeki bitince denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiymiş o halde onuda denemekte fayda var :D bende ama sana bunu denemenide tavsiye ederim :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe