Pamuk Şeker'in Dolabı

by - 19:33

Merhaba,
Bu ara kullanmadığım bol bol eşya olduğunu farkettim.Alışveriş de budur ya,beğenirsin alırsın sonra evde denersin,bir daha giymezsin.Yani en azından ben genelde öyle yapıyorum.Kullanmadığım o kadar çok kıyafet birikti ki,bende instagramda 1-2 defa birilerinde denk gelince neden bende yapmayayım dedim.Öyle işte bugün açtım hesabımı.Şimdilik kıyafetlerin birazını koydum.Sizlere de bir duyurayım dedim.Belki sizde bakıp,birşeyler beğenirsiniz hani.

Ayrıca instagram açtım ama çok kişi yok hala hesabımda.Ama orda etkin olmaya çalışıyorum.Beni takip ederseniz çok mutlu olurum.Yakında bende instagram günlüğü yazmayı düşünüyorum.Çok eğlenceli gibi duruyor ama dimi? Siz ne dersiniz yazayım mı?
İnstagram hesabım için ; TIK 

Eğer sizde bir şeyler beğenirseniz bana mail'de atabilirsiniz,yani illa instagramınız olmasına gerek yok.Bana katkı sağlayacağınızı düşünüyorum sevgili izleyicilerim.Takıları setler halinde satıyorum.Ayrıca kitap,kozmetik vs. satışlarımda olucak.Canınız sağolsun sizlerim.
Dolabım için ; TIK

Şimdilik sevgilerimle..

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Hemen bakıyorum.Bende dusunuyorum aslında ama bi turlu el atmadım bu işe :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe