Ombre Dudak - Yapım Aşaması

by - 16:06

Güzel bir günden selamlar,
Bir haber kanalının açılışı gibi oldu açılış.Bugün ayrı bir mutluyum.Aslına bakarsanız hastayım,ateşler içindeyim.Ama canım evde çok sıkıldı.Kendimi ombre dudaklara kaptırdım.Bende yapmaya başladım.Gerçekten çok eğlenceli,yapım aşamaları filan.Ombre'nin anlamı gölgeli demekmiş.Ombre dudağın yapım aşamalarında ruja bile ihtiyacınız olmayabilir.Ben far,göz kalemi,eyeliner ne varsa kullandım.
Şimdi ise yapım aşamaları ile ,yaptığım ombre dudakları göstericem.Bu arada size ilk defa kendimi göstericem gibi bişi.En azından benim dudakları görüceksiniz.Oda birşey.Unutmadan benim dudakların hep maşallahı vardır,kocaman çıkmış yine.Birde benim dudaklarım çok kuru çıkmış resimlerde,aman ola siz nemlendirici sürmeyi unutmayın.

>Ombre'de ilk olarak dudak çevrenize boyayacağınız herhangi birşey..Ben ilk olarak kırmızı bir dudak kalemi kullandım.Dudaklarımızın etrafını boyadıktan sonra dudak kenarlarından hafif iç kısımlara doğru da boyuyoruz.Hepsini doldurmayın sakın :)
> Daha sonra da iç kısımlarına ben far sürdüm şahsen beyaz.Siz ruj vs. herhangi birşey kullanabilirsiniz.Sonra da dudaklarımızın iç kısımlarına sürdüğümüz şeyi dudağımdaki kalemle birlikte dağıtıyoruz ki daha doğal olsun.

İşte benim diğer yaptığım ombreli dudaklar;
>Bunda dış kısımda pembe göz kalemi kullandım.İç kısmında ise yeşil far .
>Bunda dış kısımda siyah göz kalemi kullandım.Daha sonra iç kısımda mor far kullandım.En sonda dış kısımın üzerinden mor göz kalemiyle geçtim.En sevdiğim ombre de bu oldu.
>Buda parlatıcı uygulanmış hali.

Benim ombrelerim böyleydi.Siz nasıl buldunuz? 
Sizinde ombrelerinizi bekliyorum. Çok eğlenceli kesinlikle.
Resimlerin kalitesinin kusuruna bakmayın.
Umarım anlatabilmişimdir.Herkese sevgilerimle.
Unutmadan en üstteki görsel bana ait değil.İnternetten alındı.

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Gayet başarılı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Biraz ürkütücü duruyor :) Bende yaptım ama çok hoşuma gitmedi açık tonlarla yapılanlar daha hoş dururyor bence .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan ben bir kez daha baktım ve cidden sonuncusu çok ürkünç duruyor :D

      Sil
  3. canm bu tarz uygulamalar dolgun dudaklarda güzel duruyor. dudak peelingi yaptıktan sonra dene birde istersen çok çok daha güzel duracaktır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudaklarda dolgun maşallah ama cidden baya bir dudak peelingi gerekiyor :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe