Finesse Saç Kremi

by - 17:16

Gratis sene içinde sürekli indirim yapıyor.Yine sevgililer günü indirimi var.Bende size bir öneride bulunayım dedim.Bende bu saç kremini indirimden almıştım geçende.Ben daha çok deneme amaçlı aldım bu saç kremini.Hakkında pek bir fikrim yoktu.Benim bu aldığım kuru ve hasar görmüş saçlar için olanı.Benim ki daha çok hasar görmüş saçlar için kısmına yakın.Yumuşak ve Söz Dinleyen saçlar vaadediyor krem bize.

Ayrıca ;
• Saçlarınızı ekstre nemlendirir.
• Saçlarınızı hasarlara karşı korur.
• Saçlarınıza daha kolay yönetilebilir bir yapı kazandırır.
• Kuru ve zarar görmüş saçları bulur ve onarır.
• Saçlarınıza şekil vermeyi kolaylaştırır.
Ha unutmadan hatırladığım kadarıyla içinde paraben yok.Ben gerçektende saçı nemlendirmesi ve yumuşacık yapması konusunda hemfikirim.İçinde soyaproteini varmış,o da parlaklık sağlıyormuş.Bundan pek emin değilim.Ürünün yapısı baya bir yoğun.Bu özelliğinide sevdim.Ama kokusuna pek alışamadım.Yani pek alışık olduğum kokulardan değil.Sürekli kullana kullana artık tuhafıma gitmemeye başladım.Ama ilk başlarda çok garipti.

Fiyatına göre çok bereketli bir ürün gerçekten.Fiyatı indirimle 4,2 tl.Bence çok iyi alırken,bu kadarını bile beklemiyordum.Bence bir şans verebilirsiniz diyorum ve

Biz bekarlar dahil herkesin sevgililer gününü kutluyorum.
Sevdiklerinizle doyasıya eğlenin..
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Denk gelirsem alırım gerçekten merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. nerede satılıyor acaba..tam bana uyuyor anlattıklarınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda aslında belirtmiştim ama görmediniz sanırım,Gratis te satılıyor bu marka sadece :) Umarım işinize yarar o halde

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe