Alfaparf Saç Serumu

by - 16:13

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere saçlarımda kullandığım ve bayıldığım bir ürün anlatıcam.Bu ürünü Kırık Şemsiye'nin çekilişinde kazanmıştım.Ürünün kokusu bir kere muhteşem.Cam şişesinin içinde sıvının rengi mor gibi.Çok şeker.Ayrıca çok değişik bir kokusu var.Ürünü ıslak yada nemli saçlarımıza uyguluyoruz.Fısfıslı bir mekanizması mı oluyor öyle şeyi var.

Cidden saçlarıma uyguladıktan sonra saçlarım yumuşacık oluyor.Ayrıca taramada da kolaylık sağlıyor.Parlaklık veriyorda.Ürünün markasından bahsedicek olursam şöyle,Alfaparf markası italyan bir marka.Aslında baya ünlü bir markaymış.Bende yeni duydum açıkçası.Araştırdım ama Türkiye'de satılmıyormuş ürün.Ama internette 1-2 Türk sitesinde Alfaparf ürünlerinin satıldığını gördüm.Ama bu ürünü göremedim hiçbirinde açıkçası.Öyle işte ben ürüne bayıldım.Eğer bir yerlerde denk gelirseniz ,kesinlikle alın.Saçlarımı yoluna koydu.Sizinde almanızı tavsiye ederim :D Bu arada resimde avcumun içi ne kadar yaşlı görünüyor.

Şimdilik benden bu kadar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe