Ecowell Face Tonic / Yüz Toniği

by - 16:49

Merhaba,
Bugün sizlere Eylül ayında Lila kutumdan çıkan bir üründen bahsedeceğim.İnternette Ecowell hakkında baya araştırma yaptım.Firma hayvanlar üzerinde test yapmıyormuş.Ürünleri doğal ve organik içerikli ayrıca.Tüm ürünler sertifikalı organik bileşenler içeriyormuş.Anlayacağınız ben güvendim kullanmadan önce baya bir markaya.Şimdi bakalım memnun mu kaldım bu tonikten;

Tam toniğe ihtiyacım olan bir zamanda çıkageldi bu ürün.Farkettiyseniz kutusuda diğerleri gibi değil.Kese kağıdı mı ondan,yada saman mıydı neydi.Ondan işte.Bu konudan da gönlümü baya kazandı.İlk olarak kokuya karşı hassasiyetiniz varsa bu ürünü almaktan çekinebilirsiniz,daha doğrusu kullanırken zorluk yaşarsınız.Ben kokusunu baya yadırgadım ilk başta çünkü.Ürünün kokusunun papatya özlü olduğu yazıyor ama papatya kokusunu bilmediğim için bana çok garip geldi..Önce bozuk zannettim ama twitterda filan herkes yazınca anladım ki kokusu böyle.Ama sonra kullanmaya başladım.
Ayrıca tonik fısfıslı bir şekilde.Yani kullanışı çok basit,pratik.Ben bir pamuğa iyice sıkıp ,cildime sürüyorum toniği.Cildimde bir ferahlık oluşuyor cidden.Bu arada şuanda kokusundan hiç rahatsız değilim,alıştım yani.Sürekli kullanımda.Yaklaşık 3 aydır bu toniği kullanıyorum,arada başka markalarda kullandım,ama daimi olarak bunu kullandım.T bölgemdeki yağlandırmayı ciddi derecede azalttı tonik.Burnumdaki siyah noktalar bile gözle görülücek derecede bir azaldı.Ayrıca genelde sivilcelendiğim dönemlerde bu tonikten yüzüme sürdüğümde daha hızlı bir kuruma oluyor sivilcelerimde.Bence bu iyi bir şey,kısa sürede sivilceden kurtuluyorum sayesinde.

Denemenizi şiddetle tavsiye ederim.Ben çok beğendim.Bitince bir yenisini daha almak istiyorum hatta.Ürünü Lilashop'tan edinebilirsiniz ayrıca.

Şimdilik sevgilerimle.
Pamuk Şeker 1.Yıl Çekilişime katılmayı ihmal etmeyin :) Tık

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Merhaba. Ben de işime yarayacak ve yağlı cildime faydası olacak bir tonik ararken Ecowell çıktı karşıma. Ama emin olamadım. Yazında memnun kaldığından bahsetmişsin. Hala kullanıyor musun ve hala memnun musun onu sormak istiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özge, Ecowell markası temiz içeriğinden dolayı hala kullandığım vegan bir marka :) Ben hala memnununum. Denemeni tavsiye ederim. Yazın özellikle ferahlatıcı etkisiyle çok güzel oluyor.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe