Çekiliş Kazandım/Kırık Şemsiye

by - 19:40

Herkese Merhabalar,
Ne zamandır şansım yoktu çekilişlerden yana.Geçen hafta Kırık Şemsiye'nin çekilişini kazandığımı öğrendim ve çok sevindim.Hediyeler hemen elime ulaştı.Hediyeleri açmam için baya uğraşmam gerekti.O kadar özenli paketlenmişlerdi ki hediyeler anlatamam.Tek tek ürünleri poşetlere koymuştu Kırık Şemsiye sağolsun.Bu özeninden dolayı tekrar teşekkür ediyorum..

Hediyelerime kısaca bir bakarsak;
1-Touch Beauty Güzellik Seti; Çok merak ediyorum bunu.İçine 2 tane AA pili almam gerekmiş.Onları aldıktan sonra hemen denicem.
2-Bioblas Saç Boyası; Saçlarımı hiç boyamadım,boyamayı da düşünmüyorum açıkçası.Daha çok gencim.Annem duysa öldürür beni valla :D Ama anneme yada bir arkadaşıma verebilirim bunu.
3-Roon Argan Yağı; Argan yağlarını bende merakla ve severek kullanıyorum.Bunuda hemen denemeye başlicam.Şekli filan çok hoş gerçekten.
4-Alfaparf Saç Serumu; Bunu ben gelir gelmez denedim.Muhteşem bir kokusu var öncelikle bunu söyleyeyim.Ayrıca Kırık Şemsiye'nin anlattığı gibi kolay taranıyor saç.Yumuşacık da oluyor.
5-Tırnak ve El Kremi; Bunu watsons'da görüp bende almıştım.Sevmiştim.Elleri yumuşacık yapıyordu..Özlemiştim,çok sevindim bu da hediye olunca.Gül kokmasıda cabası ayrıca :)

Hediyeler için tekrardan çok teşekkürler,
Umarım sizlerinde şansı bol olur.
Şans demişken,benim çekilişimde de şansınızı denemeyi ihmal etmeyin.
Hadi sevgilerimle :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe