Çekiliş Kazandım ; Leopar Delisi

by - 12:57

Herkese merhabalar,
Buaralar çok şanslıyım sanırım.Bir çekiliş kazanma durumum var sürekli.Geçen haftada Leopar Delisi yani sevgili Gizemcim'im çekilişini kazanmışım.Bugün hediyeler elime ulaştı.Hemen bir yazı yazayım dedim.Gizemcim bana hediyeleri çok güzel bir kutuda yollamış.Kutuya bayıldım.İçindede iki ayrı poşette yollamış gizem.Birde bana bir notu var,tabi özel olduğu sizlerle paylaşamıyorum maalesef :( Hediyeler için Gizemcim'e tekrardan teşekkür ediyorum ve öpücüklerimi gönderiyorum.

Daha sonrada 2-3 hafta önce twitterdan bir çekilişe katılmışım.Haberim bile yok.Orda bu kitabı kazanmışım.Oda bu hafta içinde elime ulaştı.Kitabın adı Malativa Belalı Tanık. Bu ara pek kitap okuyacak vaktim yok ama yarıyılda bütün aldığım kitapları bitirmeyi planlıyorum.Bu kitap içinde Family Hug ailesine teşekkür ediyorum.

Şimdilik benden bu kadar.Sınavlarım başlayacağı için bu ara derslere yoğunlaştım.
Ondan sık yazamıyorum gibi geliyor.Kusuruma bakmayın yani.
Bu arada blogumun 1.yıl çekilişi var.Katılmayı unutmayın :) 
Şimdilik sevgilerimle.



Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Kutuyu beğenmene çok sevindim bebeğim özenle kapladım, hazırladım hihi :)
    Hepsini güle güle kullan. Bende çok öpüyorum :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık canım. .bayılmamak imkansızdı gerçekten. Çok teşekkürler :))

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe