Green Mama Tonik Ve Peeling

by - 13:29

Herkese merhabalar,
Sizlere geçen gün bir süprizden bahsetmiştim işte o çok yakında.Green Mama'yı bir forum sitesinde tesadüfen gördüm.Yazan arkadaş,ürünlerinden çok memnun olduğunu ,organik olduğunu yazıyordu.Bende araştırmaya başladım ve yetkililerle görüştüm.Sağolsunlar beni kırmadılar ve bana bu peeling ve toniği yolladılar.Bende 5-6 gündür nerdeyse 1 haftaya yakın süredir bunları kullanıyorum anlayacağınız.

Kuru Ve Normal Ciltler İçin Tonik / Çilek ve Su Kenevir Otu ; Bu ürünün şekli bana çok değişik geldi en başta,ama sevdim.İçi dolu dolu kocaman bir ürün.Bana 2-3 ay gider bence.Toniği kullanması çok basit,bence dışı çok orjinal olmuş.Kullanması kolay anlayacağınız.Toniğin kokusuna bakmadan en başta ön yargılıydım,çünkü ben pek çilek kokusunu sevmem,daha doğrusu çileği sevmem.Ama kullandıktan sonra çilek kokusunun baskın olmadığını düşünüyorum.Çilek kokusu hafif bir koku vermiş sadece.Bence bu da çok iyi olmuş.Ürünü kullandıkça gün be gün memnun kaldım diyebilirim.Ben çok sevdim şahsen.Kullandığım diğer tonikler arasında en iyisiydi diyebilirim.

Yüz Peelingi / Çam Fıstığı ve Ussuri Şerbetçiotu ; Peeling vs. denemeyi hep sevmişimdir.Ürünün vaadi "cildi ölü deri hücrelerinden temizler,kirli gözenekleri temizler,cildi yeniler,yumuşatır."
Ben ürünün kokusundan pek hoşlanmadım açıkçası bana biraz ağır geldi.Ağır derken sanki ilaç kullanıyormuşum hissi bıraktı bende.Ürünü uyguladığım tonikten sonra ,yani cildim temizlendikten sonra uyguluyorum.3 günde bir uygulamayı tercih ediyorum ben peeling,maske gibi ürünleri.Ürünü kullandıktan sonra gerçekten cildimde bir yumuşaklık oldu.Değiyor yani o kokusuna diyeyim.Ürünün içinde tanecikler var ,cilde uygularken fazla bastırmamanızda yarar var çünkü mazallah cildimiz tahriş olur sonra.Ürün bana yer yer Diadermine'i hatırlattı.Fakat ondan kat be kat daha iyi olduğuna hiç şüphem yok.
Resimde peelingin tanecikli yapısı mevcut.Ben iki üründen de memnun kaldım açıkçası.Eğer toniğim biterse tekrardan alacağım sanırım.Sizde değişik,organik ürünler denemek isterseniz,bir bakın derim.

Bana ürünleri gönderirken yanında bir de ayrıca başka ürünlerin olduğu birde katalog yollamışlar.Sizler için beğendiğim ürünlerin olduğu sayfaları çektim.Bakalım siz neler düşünüceksiniz?

Ayrıca sizlere süper bir haberim var.Çok yakında Green Mama'yla ortak bir çekiliş yapacağız.Bizleri takipte kalın.Kaçırmayın derim.

Green Mama Facebook sayfası için  TIKLAYIN

Pamuk Şeker Facebook sayfam için TIKLAYIN

Şimdilik Sevgilerimle ozaman.

Bugün 10Kasım ayrıca, Ulu Önder Atatürk'ü saygıyla anıyorum.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Daha önce hiç duymadığım bir marka.Değişik geldi.Toniğinin dışı gerçekten çok şekermiş.Güle güle kullan.Çekilişi merakla merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 2-3 ay önce duydum :) gerçekten iyi bir marka tavsiye ederim..bende merakla bekliyorum :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe