AVON Mega Effects Maskara

by - 18:27

Herkese merhabalar,
Avon'un sıradışı tasarımıyla dikkatleri çeken maskarasını görmüşsünüzdür.Avon ailesi maskarayı sağolsunlar,bana da yollamışlar.Açıkçası bu maskarayı çok merak ediyordum,reklamlarda filan görüpte nasıl kullanılıyor ki bu dediğim çok olmuştu.Maskarayı 1 haftadır kullanıyorum neredeyse.Yazmaya ancak fırsat oldu.

Gördüğünüz gibi alışılmışın dışında bir tasarımı var maskaranın. Maskara minik dikdörtgen gibi bir şekli var.Alıp çantaya atmalık tam.Ama böyle minik olduğuna kanmayın çünkü 9mL lik bir rimel.Normal rimellerle neredeyse aynı içindeki miktar yani.Maskaranın kapağını açtıktan sonra fırçasını görüyoruz.Fırçasını çıkartırken pat diye bir ses çıkıyor,çok hoş açıkçası.
Gördüğünüz gibi fırçanın sivri ve yumuşak uçları var.Ben daha çok plastik fırçaları sevdiğim için bu fırça çok iyi olmuş yani.Maskaranın yapısına gelince ise biraz ıslak bir yapısı var.Sürerken baya bir dikkatli olmak gerekli.Ben üst kirpiklerimde değilde alt kirpiklerime sürerken çok sorun yaşadım açıkçası.Biraz bulaşıyor onda.Maskaranın kurumasıda biraz zaman alıyor ama  kuruduktan sonra hiç dökülmüyor göz altlarınıza filan.Dolgunluk,uzatma,hacim konusunda gayet iyi.Ayrıca fırça kirpiklerin diplerine kadar ulaşıyor ve kirpikleri tek tek ayırıyor.Fakat kirpiklerimi ben ne yaptıysam kıvıramadım orasını da söyleyeyim.
Fırça toplam 12 farklı ayarda kullanılıyormuş.Sizlere örnek olarak çok kullandığım 3 ayarı gösterdim.

İlk kullanımda biraz zorluk yaşıyor insan açıkçası.Ben göz çevremin çoğuna bulaştırmıştım.Ama daha sonra insan kendine uygun açısını buluyor ve bulaştırmıyor o kadar.

Ben bu maskarayı sevdim.Katalogda görürsem sizler içinde bir tane sipariş edeceğim.Blogumun 1.yılı olmak üzere onun hazırlıklarındayım.
Siz nasıl buldunuz bu maskarayı? Maskara arayışındaysanız bir deneyin derim.
Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe