Rimmel London │ Nail Rescue

by - 19:44

Herkese merhabalar,
Bugün sizlere tam 14 gün önce aldığım bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünü almayı tırnaklarımı güçlendirmek için Watsonsdan aldım.Tırnaklarımda benim kırılma filan yok normalde.Şu üst kısımları biraz daha katmanlansın filan diye aldım ben.Bakalım işe yaradı mı?

Ürünün üzerinde yazdığı gibi ürünü İlk gün 1 kat sonraki gün 1 kat daha sürüyorsunuz.1 hafta boyunca tırnaklarınız öyle kalıyor .Sonraki hafta tırnaklarınızı siliyorsunuz ve geçen hafta uyguladığımız işlemleri tekrar uyguluyoruz.14 günün sonunda tırnak güçlendirme işlemi sona eriyor.

Ben 14.günümü dün itibariyle bitirmiş bulunuyorum.Ürünü sürdüğüm ilk hafta tırnaklarımda bir sertleşme hissettim doğrusu.İkinci hafta da aynısını uyguladım fakat ilk hafta daha bir etkili oldu sanırım.Ben internetten ürün hakkında yorumları okudum.Ürünü baz olarak kullananlar varmış.bende bugün öyle denedim .Bu tırnak güçlendiricinin üzerine renkli bir oje sürdüm.Gayet de iyi oldu.Ojeyi çıkartırken tırnağımda renk bırakmaz en azından.Ben ürünün faydası olduğuna inanıyorum birazda olsa.
Ben bu ürünü sevdim mi sevdim.Etkili mi eh işte bence flormarınkine göre daha etkili.Kalyon ürününü de merak ediyorum,Sally Hansen ı da tabi ama o biraz yüksek fiyatlı.Eğer bunu bitirirsem Kalyon uda denicem.Bence Sally Hansen filan size pahalı geliyorsa,bu ürünü bir denemenizde fayda var.

Siz neler düşünüyorsunuz ürün hakkında?

Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. baz olarak kullanımda etkisini yitiriyor maalesef 1 şişe bitirdim ama ara vererek kullanmak gerekiyor. baz olarak kullanımda 15 gün sonunda tırnaklarda yumuşama meydana geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeni dikkate alıcam o zaman canım bende :) teşekkürler

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe