Parfüm Önerisi ; Gucci Envy Me

by - 16:39

Herkese iyi günler,
Bu haftanın da sonuna geldik nerdeyse.Ara ara hepimizin bazı dönemleri olur.O dönemlerde kendimden sıkılırım ve birşeyleri değiştirme çabası içine girerim.Saçımdan başlayarak böyle devam eder.En çok kararsız kaldığım konulardan biri de parfüm konusu.İstediğim parfüme sık sık rastlamıyorum doğrusu.Bu parfümü arkadaşımda görmüş ve kokusuna  bayılmıştım.Sonrada sağolsun doğum günümde bana hediye olarak almış.
Parfümün şişesi bile çok şeker değil mi? İncecik,uzun şık bir kutuda zaten,dışıda öyle parfümün.Pembe rengide parfümü bir o kadar şeker göstermiş tabi.Kokusu ise meyvemsi,şekerimsi karışık ama bir o kadar da rahatlatıcı bir koku.Ben fazla şeker kokularına dayanamam,o kadar ağır kokan parfümleri de kullanamam.Bu parfümün kokusu insanın içini ferahlatıyor bence.Parfüm EDT .Yani kalıcılığı pek yok.Ama ben gün sonuna kadar idare ettiğini düşünüyorum.Ben bu parfümün kokusuna bayıldım.Arkadaşım duymasın ama internetten biraz fiyat araştırması yaptım,biraz pahalı bir parfümmüş.150 küsür civarı sanırım.Ben bir parfüme o kadar para veremem doğrusu.Eminim ki sizler daha ucuzunu bulabilirsiniz.Hiç olmadı doldurmasını alın.Ama bence kesinlikle bir deneyin derim..Bu parfüme aşık olucaksınız.

Şuan parfüm elimde koklaya koklaya yazıyorum valla.2-3 te pıstlattım kendime zaten.Yani kısacası parfümünü değiştiricek olanlara tavsiyem bu parfümü alın ,deneyin.Sonra yorumlarınızı bekliyorum..

İyi hafta sonları,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Daha önceden kullandığım bir parfüm kokusu gerçekten çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Kış mevsim için bilemem ama Gucci Envy Me tam bir bahar ve yaz kokusudur. Nadir bulunan kaliteli kokulardan biri ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilkbahara çok yakıştığını düşünüyorum :)

      Sil
  3. güzel bi parfüme benziyor denemek gerek :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe