Palmolive Thermal Spa Hindistan Cevizi ve Jojoba Yağlı Duş Jeli

by - 16:53


Merhabalar,
Bugün sizlere çok sevdiğim bir duş jelinden bahsedeceğim.Ben hindistan cevizini ilk başta sevmezdim.Ama sonradan bir yemeye başladım artık o Cocostar filan hastasıyım yani.Bunu da markette görünce bir koklayayım dedim.Buram buram hindistan cevizi,muhteşem bir koku hemen sepete attım.

                                                                                                  Duş jeli bence buram buram hindistan cevizi kokuyor.Palmolive'in çikolatalı duş jelide çıkmış.Bu bitsin onu alacağım en yakın zamanda.İçinde peeling gibi minik tanecikler var bunlar hindistan cevizinin kabuğundan oluşmaktaymış.Bu minicik tanecikler ciltte peeling etkisi yaratarak,cildin yenilenmesini sağlıyor.Sonrasında da cildiniz yumuşacık oluyor.Ama bu ürünün sevmediğim minicik bir eksisi(-) var.O da duştan sonra cildinizde pekte bu güzelim kokunun kalmaması .Ama kokusu için almaya kesinlikle değer diye düşünüyorum.
Eğer buram buram hindistan cevizi koklamak filan isterseniz kesinlikle alın derim.

Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

11 kişi dedi ki

  1. Kokusu sahane degil mi :) Palmolive dus jelleri arasındaki favorim kesinlikle bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde bu şimdilik ama dediğim gibi çikolatalı yeni çıkan mı ne varmış onu da merak etmekteyim :D

      Sil
  2. Aaaay bu dus jelinin kokusuna bayiliyorummm bennn . Dus jellerinin cogunun kokusunu sevmem ama bu istisnalarimdan biridir :)

    YanıtlaSil
  3. Bende şuan bu duş jelini kullanıyorum hatta bitmek üzere ben beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bunları sevmeyen bir benim sanırım :/ Sorun bende :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ürün hakkında bilgim yok, şu anda adidas'ın duş jelini kullanıyorum o bitince bunu deneyebilirim:=)
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle:=)))
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  6. kokusunu çok merak ediyorum sanırım deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe