Maybelline Moisture Extreme Ruj #455

by - 16:22

Herkese merhabalar,
Bayram indiriminden almıştım bu ruju Gratis'ten.Çok uygun bir fiyatı var ürünün.Fiyatı indirimle 5 TL gibi bir fiyat.
Rujun rengi dudağıma hafif bir kırmızı renk verdi.Dudağımda hem hafif bir renk,hem de ışıltı veriyor.Ama rengi daha çok dudak renginde,gül kurusu gibi çok hoş.Rengi sizlere göre değişebilir tabi ama elimdeki rengini aşağıda paylaştım.Nemlendirmesi çok iyi.Ama kalıcılığı biraz alt seviyede sürekli yenilemek gerekiyor.
İçerisinde shea ve jojoba yağı varmış,bunun sayesinde nemledirmesi çok iyi sanırım.Çok hafif ve yumuşacık bir yapısı var ayrıca.Sürülüşü çok kolay.

Fiyatına göre oldukça iyi bir ruj.Kesinlikle bir denemenizi öneririm.Ben rengine filan bayıldım..Sürekli yenilemek gerek ama olucak o kadar.Hangi ruj sürekli kalıyor ki?Bu arada ilk resimde rujda görünen çatlaklar filan size bahsettiğim bayram alışverişi postunda düşmüştü dediğimde oldu.

Kullanıyorsanız siz neler düşünüyorsunuz ruj hakkında? 
Sevgilerimle..

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Aynı rengi almıştım indirimden.Bende çok sevdim rengini.
    Güle güle kullan kuzucum :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe