Bumerang'dan Kazanç Sistemi

by - 16:57

Bugün sizlere bilmeyenler için çoğu bloggerın bünyesinde olduğu Bumerang'dan bahsedeceğim.Bumerang Network sayesinde neler kazanabilirsiniz bir bakalım;

>Aylık 500bin’den fazla ziyaretçisi olan Yazar Kafe’de yazılarınızı yayınlayabilirsiniz.
>Hurriyet.com.tr’de blogunuzun tanıtımını yapma fırsatı yakalayabilirsiniz.
>Hurriyet’in dizini olan Hurlist’e blogunuzu ekleyebilirsiniz.
>Sponsor firmaların reklamlarını yayınlayarak para kazanabilirsiniz.
Üstelik Bumerang'ın yeni kampanyası sayesinde Bumerang başlangıcınızı 20 TL ile yapabilirsiniz.Nasıl derseniz?Çok kolay.
>Bumerang üyelik sayfasına tıklayın.Daha sonra üyelik ekranı bölümündeki PROMOSYON KODU yazan yere T222CEFF kodunu girin.Siz ilk teklifinizi aldığınızda hesabınıza 20 TL yüklenicek..Bu sistemin adıda İkili Kazanç Sistemi.

Neden bu yazıyı yazdım derseniz? Neyse herkes anladı sanırım neden yazdığımı.Aslında blogumu böyle ticari amaçlarla kullandıkça çok kötü oluyorum,rahatsız oluyorum ama bu sefer durum farklı.Ondan mazur görün beni.
Eğer üye olmayanınız varsa,bekliyorum.Ben yararını gördüm şahsen.Özellikle Yazar Kafe'nin.Prenses Diana adlı yazım 488 defa tıklanmış orda.Çok mutlu oldum.
Neyse bugünlük benden bu kadar,moralim çok bozuk.Twitterdan takipte kalın beni,çökmüş durumdayım.
Yarına daha güzel başlamak dileğiyle...
Sevgiyle kalın..



Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. hayırdır tatlım neyin var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyim olmasın ki canım? dedem vefat etti.canım çok sıkkın.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe