Nail Art Denemem - Round 3

by - 11:30


Oje konusuna merak saldım evet doğrudur :D Sık sık bu ara uğraşıyorum ve sizleri meşgul ediyorum kötü resimlerle ama napayım durduramıyorum kendimi.Ve yine kendime yeni bir model buldum ve denedim hemen.Ama bu sefer ki diğerlerine gibi göz zevkini bozmuyor insanın bence.Yani yine de son karar sizin tabi ama bence o kadarda kötü olmadı bu.Kendime haksızlık etmicem yani.Şeker oldu bu.Bulut şekline benzetmiş bunu yaptığım blogun sahibi benimkilerin hiç bulutla alakası yok ama olucak o kadar diyorum ve sizlerin nacizane yorumlarını bekliyorum.Bundan sonra baya bir tırnak kelimesini dahi ağzıma almicam emin olun.Kitap yorumlarım sıralandı beni bekliyorlar .Konuşucak çok şey var :D

Neyse onu bunu bırakında bu nasıl olmuş? 

Yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgilerimle.


Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Bence de kendine haksızlık etme.Çok güzel görünüyorlar.:)

    YanıtlaSil
  2. gittikçe daha da iyi kıvırıyorsun bu işi... valla heyecanla bekliyorum devamını =)

    YanıtlaSil
  3. bence çok başarılıı dewam et ..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe