Max Factor False Lash Effect Maskara / Natural Look

by - 18:38

Merhabalar herkese,
Rimel konusu makyajın en derin ve en sarsıcı konusu bence.Çünkü her rimel beğenilmiyor,her rimel güzel değil.Bir tatminsizlik oluyor insanda,özellikle de bende.Şimdiye kadar sevdiğim rimeller Alix Avien'in Sexy Black Maskarası ve Loreal Volume Million Lashes Extra Black Maskara . Bakalım Max Faktor'un bu rimeli o kategoriye girebilecek mi?
Doğrusu rimelin dışını hiç sevmedim.İlk gördüğümde bana çok kaba görünmüştü.Ben daha şeker görünen rimelleri seviyorum.Doğrusu dışını değiştirmeliler bence acilen.Ben dışının rengine kanıp aldım.Bu rimelin baya bir kalın lastik fırçası var.Lastiklerin uçları gayet ince ve kısa.Ben fırçasını sevdim.
Rimelin yapısı yoğun bence.Benim kirpikleri pek uzatmadı ama gayet iyi dolgunluk verdi.Benim kirpiklerim kısa ve seyrek ondan olabilir ama benden bir (-) alıyor bu yönden.Rimeli iki kere uygulayınca gayet iyi duruyor ama.Hatta çok iyi duruyor doğrusu.Üçüncü kat ise uygulamıyorum ben çünkü kirpiklerim birbirine yapışıyor hoş bir görüntü olmuyor bence.Ayrıca ürünün benim için çok kötü bir yanı var.2,5 ayda kuruyor hemen.Benim ki öyle oldu yani.Ondan alırken düşünmekte fayda var.Benim ki şuan kurumuş bir halde anlayacağınız .Ben bir daha alırmıyım diye sorarsanız? Doğrusu alacağımı pek düşünmüyorum.Çünkü cüsseli fiyatına nazaran pek etkisi yoktu.Benim için " Eh işte " kategorisinde. Hani olsada olur olmasada .O kadar fiyatından bahsettim fiyatını söylemedim.Fiyatı 45 TL .Ben indirimden 30 tlye aldım.İyiki de öyle yapmışım.

Siz ne düşünüyorsunuz bu rimel hakkında? 
Ya da Max Factor'un rimelleri hakkında?

Sevgilerimle.


Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. çok uzun süre kullandım bence seveceksin :))

    YanıtlaSil
  2. güzel bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. ilk açtığımda da kupkuruydu...hiç sevmedim sadece fırçası iyiydi ama dolgunluk namına hiç birşey vermiyor.30 tl bile bu rezil rimele fazla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 tlyi haketmiyor kesinlikle.dolgunluk konusunda sana katılmıyorum o konuda iyi bence :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe