Youtube Yıldızlarının Coverları :)

by - 16:09

Güne güzel bir post yazarak başlamak istedim.Yazın sık sık youtube da geziniyorum.Genelde müzik dinlemek için geziniyorum.Bu sırada şarkıların orjinal hallerinden daha güzel bile olan coverlarını gördüm.Ve dedim ki blog ziyaretçilerimde bunları görmeli,dinlemeli.Şimdi sizlere beğendiğim isimleri ve sevdiğim video kliplerini paylaşacağım.Artık beğenmek beğenmemek sizin takdirinize kalmış :) 


İşte Youtube'ın Yıldızları;



Megan Nicole;

Bu kız çok şeker.Videoları çok eğlenceli izlerken insan keyif alıyor.Özellikle bu paylaşacağım şarkısı çok hoş.Bu şarkısı cover değil..Kendisine ait bir şarkı.Çok şeker.İkincisi ise cover.Eminim ki izleyince bana hak vereceksiniz,videolar çok eğlenceli :) İnsanın onların yerinde olası geliyor.Gençliğimi yaşayamadım gibi geldi bir an  :D


Kurt Schneider;

Bu adam işte süper.10 elinde 10 marifet.Hem şarkı söylüyor,hem şarkı sözü yazıyor,hem klipleri yönetiyor falan filan.Bu adam işe süper.Eminim ki bütün kliplere seviceksiniz. "Just Give A Reason" şarkısının hem klibine hemde seslerine hayran kaldım.Gerçekten takdire değer :)



Tiffany Alvord;

Bu kız da çok güzel.Sesi o kadarda güzel değil.Yani güzel ama o kadar da değil hani.Ama bu klibindeki çocuğa bayıldım :)

Fifth Harmony&Boyce Avenue;

Fitfth Harmony grubu Amerika'daki  2012 X Factor yarışmasına katılmışlar ve 3.olmuşlar.İçlerinden bazılarının sesleri gerçekten muhteşem.Boyce Avenue ise muhteşem ses .dicek birşey yok.Onlar sayesinde "Mirror" şarkısının hastası oldum.

Madilyn Bailey;

Bu kızın sesi çok temiz ve çok berrak.Kesinlikle sesi muhteşem..Dinlemeden geçmeyin derim.Coverladığı nerdeyse çoğu şarkı orjinalinden bile güzel bence :)

Alex G;

Çok şeker bir kadın.Bazı klipler gerçekten komik :D Ama ben sizinle daha çok romantik bir şarkı paylaşacağım.

Vazquez Sounds;

Solist minik bir kız var ki hiç sormayın.Şeker mi şeker.Kesinlikle es geçmeyin.Muhteşem bir sesi var kızın.Let İt Be 'yi de bence çok güzel söylemiş.

Victoria Justice&Max Schneider

Bu ikilinin 2 klibini izledim ikiside birbirinden eğlenceli.Victoria zaten ünlüymüş buarada.Birçok dizide oynamış filan.Ben onu Nina Dobrev'e çok benzettim ya siz?

Size bugün bol müzikli bir gün yaşattım sanırım :D Umarım memnun kalmışsınızdır.Baya değişik bir post oldu.

Herkese iyi günler,

Sevgilerimle.





Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Maroon 5 birleştirilmesine bayıldım resmen!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bruno marslı olanı da izlemelisin o zaman :) http://www.youtube.com/watch?v=1cJkmv8slxk

      Sil
  2. çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. bazılarını dinlemiştim bazılarını ise senin sayende gördüm teşekkürler sana :))
    bloğumun ismi değişti belki yeniden takip etmek istersin :))
    http://piiboutique.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe